17
یکشنبه 30 آبان 1400
شماره 8367
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پشت‌خط زن/ گنهکار بلخ و لیگ ایران

بازیکن آرژانتینی تیم شهداب یزد تا اطلاع ثانوی محروم شده. جرم او این است که حین بازی تور والیبال را کشیده و‌ در جریان یک بازی توپ را وسط زمین انداخته.
ویژه
اوضاع کرونا در اروپا دوباره وخیم شده و طبق گزارش سازمان بهداشت جهانی، این قاره خطرناک‌ترین منطقه جهان است که با کرونا دست‌وپنجه نرم می‌کند. برخی بازیکنان فوتبال هم با وجود اینکه قبلا واکسن زده‌اند، دچار کووید-19 شده‌اند.
بایرن مونیخ یک‌بار دیگر در برابر یک تیم ته‌جدولی در بوندس‌لیگا تن به شکست داد و 1-2 به آگزبورگ باخت. لواندوفسکی طبق معمول گل زد اما رکوردی که در این بازی ثبت شد، توسط یک بازیکن جوان کانادایی صورت گرفت.
در هفته‌ای که با برگزاری 2 بازی ملی گذشت، در محافل فوتبالی بیش از هر نام دیگری اسم وحید امیری به گوش می‌رسید. ستاره بی‌ادعای فوتبال ایران در 2 نبرد برابر لبنان و سوریه عالی عمل کرد و از مجموع 5 گلی که ما زدیم، روی 4 گل نقش مستقیم و تعیین‌کننده داشت.
تیم استقلال که در 3هفته ابتدایی به 3پیروزی رسیده بود، در 2هفته اخیر نتوانسته روند پیروزی‌هایش را ادامه دهد.
پرسپولیس از 3بازی آخرش تنها 2‌امتیاز به‌دست آورده و بدتر اینکه اصلا شکل بازی این تیم شبیه مدعیان مقتدر قهرمانی نیست.
انتقاد از تیم ملی بسکتبال زنان و کادر فنی‌اش ادامه دارد. تیم ملی در مسابقات دسته2 آسیا که چندی پیش برگزار شد، با 4شکست در 4بازی بین 6تیم ششم شد.

لبخند می‌زنم چون از بازی در استقلال کیف می‌کنم

رضایی، دروازه‌بان جوان آبی‌ها می‌گوید قرار است از حسینی و مظاهری چیزهای زیادی یاد بگیرد و اگر آنها هم به زمین بروند دعا می‌کند کلین‌شیت کنند
علیرضا رضایی دروازه‌بان جوان استقلال زودتر از حد تصور در چارچوب دروازه این تیم قرار گرفت، آن هم درحالی‌که آبی‌پوشان تهرانی گلرهایی مثل رشید مظاهری و سیدحسین حسینی را هم در اختیار دارند.

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
اخراج باثبات‌ترین مربی ملی
اخراج باثبات‌ترین مربی ملی
اسکار تابارس از هدایت تیم ملی اروگوئه برکنار شد. دیدن این تیم بدون سرمربی‌اش چیزی نیست که به آن عادت داشته باشیم.
برنامه بازی/ لیگ برتر- هفته ششم

جدول 8367

جدول 8367

جدول‌اعداد | 4076

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
هنوز هم خیلی زیاد می‌شود تحلیل‌ها و تفسیرهایی را دید که علیه سرمربی تیم ملی بیان می‌شوند و پایه همه آنها این فکت جعلی است که اسکوچیچ گفته: «بازیکنان ایرانی تاکتیک‌پذیر نیستند.»
بهترین تیم هفته پنجم لیگ از نگاه سایت متریکا، تیم ذوب‌آهن اصفهان بود. در هفته‌ای که 4بازی مساوی تمام شد، گل‌های زیادی به ثمر نرسید و هیچ‌یک از تیم‌های مدعی پیروز نشدند، ذوب‌آهن با کسب نمره فنی 7/5 از 10بهترین تیم هفته شد.
گزارش جواد خیابانی در بازی استقلال و نساجی بار دیگر سوژه شبکه‌های اجتماعی شد. او که بعد از جشن تولد 55سالگی‌اش در صداوسیما سعی می‌کرد خیلی با هیجان این بازی را گزارش کند، جملات قصار دیگری به گنجینه ادبیات فوتبال ایران افزود؛ از تصویر کره‌ماه بر فراز آسمان کره زمین تا تکل گلر با دست و سایر ماجراها.