21
یکشنبه 30 آبان 1400
شماره 8367
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
به‌دنبال درگیری مسلحانه میان باند 4نفره اشرار و سارقان مسلح با پلیس در استان خوزستان، 3سارق کشته شدند و یکی از مأموران پلیس به شهادت رسید.
جوان ایرانی که برای کار به ترکیه رفته بود، در یکی از خیابان‌های استانبول هدف شلیک گلوله قرار گرفت و به قتل رسید.
پیدا شدن جسد مردی که با شلیک گلوله به سرش جان باخته بود، پشت فرمان ماشین اش در یکی از خیابان‌های تهران تیم جنایی را در برابر یک معمای پیچیده قرار داده است.
دادسرا
«داماد سابقمان گوشی دخترمان را دزدید و فیلم‌ها و عکس‌های خصوصی او را منتشر کرد و همین باعث شد که دخترمان به‌دلیل آبروریزی به زندگی اش پایان بدهد.» این گفته‌های زن و مردی است که داماد سابقشان را در مرگ دخترشان مقصر می‌دانند و به اتهام سرقت و انتشار تصاویر شخصی، از او شکایت کرده‌اند.
مرگ دردناک محمد روانان خاطره شهادت علی لندی را زنده کرد

فداکاری معلم جوان خراسانی در میان شعله‌های آتش

داخلی
2‌ماه پس از فداکاری بزرگ علی لندی، نوجوان 15ساله ایذه‌ای که جانش را فدای نجات مادر و دختری از شعله‌های آتش کرد، این بار در حادثه‌ای مشابه در یکی از روستاهای خراسان رضوی، دانشجو معلم جوانی وقتی مادر و مادربزرگش را در شعله‌های آتش گرفتار دید به کمک آنها شتافت و هر دو را نجات داد اما خودش در میان دود و آتش گرفتار شد و جانش را از دست داد.

با مردم/  ساخت‌وساز غیراصولی در کوچه فدک گرمدره

یک مجتمع 35واحدی 9طبقه در کوچه فدک، خیابان ایرانمهر در گرمدره ساخته شده که بسیار ناایمن است و هر آن ممکن است اتفاقی وحشتناک جان بیش از 100نفر سکنه آن را به خطر بیندازد.
پاسخ مسئولان/قطع درختان شهرک آپادانا پیگیری می‌شود
روابط‌عمومی منطقه 5شهرداری تهران پیرو انتشار پیام مردمی با عنوان نابودی فضای سبز شهرک آپادانا در ستون با مردم روز 13آبان‌ماه پاسخ داده است: اخطاری در این خصوص مبنی بر توقف قطع درختان خشک که بدون هماهنگی و نظارت اداره فضای سبز صورت گرفته است و به هیأت مدیره مرکزی و مدیرعامل فاز 3شهرک آپادانا ابلاغ شد و موضوع پیگیری می‌شود.