• یکشنبه 30 آبان 1400
  • الأحَد 15 ربیع الثانی 1443
  • 2021 Nov 21

تردید در بازگشت به مدرسه

تمام مدارس از فردا باز می‌شوند؛ با این حال دو دستگی خانواده‌ها برای نحوه حضور فرزندان‌شان سر کلاس درس، چالش‌های متعددی را برای مدیران و معلمان مدارس رقم زده است
براساس دستورالعمل‌ها و ترتیبات مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا، هم اکنون 2ماه است که بعضی مدارس در برخی مناطق شهری و روستایی بازگشایی شده‌اند.
نمایندگان استان اصفهان درمجلس در گفت‌وگو با همشهری مطرح کردند:

اصفهان؛ سربلند در مطالبه‌گری

جمعه‌ای که گذشت، صدای مردم اصفهان در اعتراض به چالش کم‌آبی، رساتر از همیشه به گوش همه مردم ایران و البته مسئولان کشور رسید و بستر ماتم‌زده زاینده‌رود، میزبان هزاران نفر از مردم این استان بود تا بلکه تدبیری برای رفع خشکی فزاینده زنده‌رود اندیشیده شود.

«آبان» به روایت زنده رود...

آبان 1400: 10 روز است کشاورزان اصفهان در بستر خشک زاینده‌رود تجمع اعتراضی برپا کرده‌اند. تجمعی نجیبانه که هر صبح با سرود ملی و نوای قرآن آغاز می‌شود.

بازگشایی تدریجی نجات بخش سیستم آموزشی

براساس دستور صادر شده از جانب سرپرست وزارت آموزش و پرورش مقرر شده است که از اول آذر‌ماه مدارس ابتدایی و متوسطه اول به‌صورت حضوری بازگشایی و به‌تدریج زمینه حضور دانش‌آموزان در مدارس فراهم شود.

خرید و فروش اینترنتی خودرو فقط با احراز هویت

با وجود تصویب طرح واردات خودرو در مجلس و برنامه‌های ستاد تنظیم بازار برای رشد همزمان تولید و اصلاح قیمت کارخانه‌ای خودروها، سیر صعودی قیمت خودرو همچنان ادامه دارد.
کمبود نقدینگی و نبود قطعات ترمز تعدادی از قطارهای مترو را کشیده و آنها را متوقف کرده است

چرا نفس مترو گرفت؟

صبح شنبه برای آغاز یک‌هفته پرانرژی از خانه بیرون بزنید و همان اول با آسمان دودگرفته مواجه شوید؛ بدون شک حس ناخوشایندی خواهد بود.