17
دو شنبه 24 آبان 1400
شماره 8362
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
طبیعتا ضرر کمتر، بهتر از ضرر بیشتر است. این را هر عقل سلیمی می‌داند و اصلا جای بحث ندارد.
با صعود فرانسه و بلژیک به جام جهانی2022، تعداد تیم‌های راه یافته به قطر به عدد 6 افزایش یافت؛ قطر میزبان، آلمان، دانمارک، برزیل، فرانسه و بلژیک. این بدون احتساب بازی‌های انجام شده دیشب است.
شنبه‌شب در آخرین دیدار از جام باشگاه‌های زنان آسیا، شهرداری سیرجان به مصاف امان اردن که میزبان رقابت‌ها بود رفت و شکست خورد.
با 2پیروزی در 2بازی اول به‌نظر می‌رسید شهرداری سیرجان قهرمان جام باشگاه‌های زنان آسیا باشد اما آنها شنبه‌شب به امان اردن باختند و در بین 4تیم دوم شدند. جام باشگاه‌های آسیا برای دومین سال و به‌صورت آزمایشی به میزبانی اردن برگزار شد.
یکی از بدشانسی‌هایی که هر بازیکنی می‌تواند با آن مواجه شود، این است که در تیم ملی کشورش با ترافیک در پست تخصصی مواجه شود. مثلا برای سال‌ها مهاجمان پرشمار تیم ملی آرژانتین از بین می‌رفتند، چون فقط 2 یا 3نفر از آنها فرصت بازی پیدا می‌کردند.
همانطور که انتظار می‌رفت فرایند خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال در دولت قبلی به جایی نرسید و با تغییر دولت، همه‌‌چیز به نقطه صفر بازگشت.

حالا از تو«خاطره» داریم

سردار آزمون؛ ستاره‌ای که امروز گل‌های مهم‌تری می‌زند
سردار آزمون از سال‌ها پیش خودش را در قامت یکی از استعدادهای آشکار و درجه یک فوتبال ایران مطرح کرد. او اما در این دوران، روزهای پرفراز و نشیب زیادی داشت؛ گاهی چشم‌ها را به خودش خیره کرد و خیلی مواقع هم ناامیدکننده ظاهر شد.
نبودنم در تیم ملی برای خودم هم سؤال است

نبودنم در تیم ملی برای خودم هم سؤال است

علی علیپور در گفت‌و‌گو با همشهری ورزشی از دعوت‌نشدنش به تیم ملی می‌گوید. او اعتقاد دارد عملکردش را می‌توان با تک‌تک بازیکنان مقایسه کرد تا خیلی از مسائل روشن شود
علی علیپور بدون‌شک یکی از موفق‌ترین مهاجمان فوتبال ایران در چند سال گذشته بوده است.
نکته بازی/ فیروز حداقل لطیفه می‌گفت
باشگاه تراکتور با آن سابقه درخشان در جذب بازیکن و مربی خارجی، باز هم برای نیمکتش سراغ یک‌گزینه اروپایی رفته و این بار با یک‌مربی کروات به نام «زوانمیر سولدو» به توافق رسیده است.
عابدزاده که فصلی فوق‌العاده را در اسپانیا پشت‌سر گذاشته، فقط منتظر یک‌فرصت است تا در تیم ملی هم خودی نشان دهد. با اشتباهات بیرانوند شاید خیلی زود این فرصت در اختیار او قرار بگیرد.

برنامه بازی/ مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی

برنامه بازی/ مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی

لیگ برتر ایرانجام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

لیگ برتر ایرانجام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

اقدام غیراخلاقی اردنی‌ها علیه فوتبال زنان ایران

فدراسیون فوتبال ایران در حمایت از تیم ملی زنان از فدراسیون فوتبال اردن شکایت می‌کند؟ تیم ملی فوتبال زنان اردن شهریور با شکست مقابل ایران شانس حضور در جام ملت‌های آسیا را از دست دادند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8362