21
دو شنبه 24 آبان 1400
شماره 8362
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
کل‌کل‌های مجازی دو گروه از اوباش در ورامین، در نهایت به قراری برای دعوا کشیده شد و آنها با استفاده از تفنگ شکاری به جان همدیگر افتادند که در این درگیری 3نفر مجروح شدند.
یافتن گنج در تپه‌های اطراف تهران نقشه دزد سابقه‌دار برای اخاذی از دختر 17ساله بود.
دادسرا
تحقیقات تیم جنایی پایتخت درباره حرف‌های شاهدی که می‌گفت همسایه‌اش دست به جنایت زده، فاش کرد که وی برای انتقام‌جویی چنین ادعایی را مطرح کرده و باعث زندانی شدن همسایه‌اش شده است.
زلزله بزرگ هرمزگان خسارت عمده نداشت

وحشت 6/4 ریشتری

داخلی
2زلزله شدید که بعدازظهر دیروز در منطقه قلعه قاضی در استان هرمزگان رخ داد، هرچند جان یک نفر را گرفت، اما خوشبختانه خسارت عمده‌ای نداشت.
کتابخانه یک موجود زنده است

کتابخانه یک موجود زنده است

1- کتابخانه‌ها در بین برج و بارو‌های سر به فلک کشیده این دوران، ازجمله بناهای زنده و پویایی هستند که بسان پدیده‌هایی پایان‌ناپذیر، خاطرات شهروندان و کتابخوان‌ها را می‌سازند و هر سالن و میز و قفسه کتابش و کتاب‌های چیدمان شده، می‌تواند برای هرکدام از مردم کتابخوان در هر جایی که کتابخانه‌ای عمومی در حال خدمت‌رسانی است، یادگاری منحصر به فرد باشد و خاطرات بسیاری به یادگار گذارد.
سطل‌های خیابان موسیوند شست‌وشو و نظافت شدند
روابط‌عمومی منطقه یک شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «سطل زباله‌های خیابان موسیوند نیاز به نظافت دارد» در ستون با مردم روز 12آبان‌ماه پاسخ داده است
برای کوتاه‌شدن مسیر ونک به رسالت و در حمایت از شهروندانی که از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده می‌کنند، مسئولان اجازه دهند اتوبوس‌های مسیر ونک به رسالت از خط ویژه اتوبوس‌های بی‌آرتی که در بخشی از مسیر آنهاست استفاده کنند. در این صورت بخشی از مشکل کندی حرکت اتوبوس‌ها در ترافیک، کاهش می‌یابد و شهروندان نیز رغبت بیشتری به استفاده از اتوبوس‌ها پیدا می‌کنند.