17
یکشنبه 23 آبان 1400
شماره 8361
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آماربازی / 07

شاگردان دراگان اسکوچیچ در دور رفت مقدماتی جام‌جهانی عملکرد خوبی داشتند و 13‌امتیاز از 15‌امتیاز ممکن را به دست‌آوردند.
ویژه
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8361
برنامه بازی/ مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی
آخرین باری که مهدی کامرانی در تیم ملی بسکتبال بازی کرد، جام ملت‌های 2015 آسیا بود. او بعد از 6سال به تیم ملی دعوت شده و این بهترین فرصت است که سکوتش را بشکند و از دورانی بگوید که از تماشای بازی‌های تیم ملی حرص می‌خورد. کامرانی می‌گوید یک آدم خاص دلیل عقب‌ماندگی چند ساله بسکتبال است.
در شرایطی که در ایران از دراگان اسکوچیچ انتقاد می‌شود که چرا بعد از گل مساوی تیم ملی برابر لبنان شادی کرده و به او سرکوفت می‌زنند که یک مربی بزرگ نباید از این رفتارها داشته باشد، «مربی بزرگ» مورد نظر منتقدان در آفریقا به شکلی عجیب خبرساز شد.
بعد از استعفای فیروز کریمی و جمشید نظمی، حالا محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور که رکورددار تغییر سرمربی و مدیرعامل در فوتبال ایران است، تغییرات جدیدی را در باشگاه و تیم ایجاد کرده است.

رسم مظلوم‌کشی

ببخشید که تیم ملی له نشد، شرمنده‌ایم که «ایران» زمین نخورد
روز اولی که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شد، با توجه به رزومه او چنین انتخابی قابل‌قبول به‌نظر نمی‌رسید. تنها چیزی که می‌توانست کمی منتقدان را آرام کند، این بود که اگر مربی کروات روی نیمکت تیم ملی نمی‌نشست، این افتخار نصیب علی دایی یا امیر قلعه‌نویی می‌شد.
بازگشت گرگ

بازگشت گرگ

دنی آلوز با 38‌سال و 6‌ماه و 6‌روز به مسن‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه بارسلونا تبدیل شد.
پیرگرایی به سبک ژاوی
پیرگرایی به سبک ژاوی
دنی آلوز به مسن‌ترین بازیکن تاریخ بارسلونا تبدیل شد
پررنگ‌ترین نمونه، قرارداد بستن با دنی آلوز است؛ بازیکنی که در 38/5سالگی چند‌ماه است تیمی ندارد و حاضر شده رایگان به بارسا برگردد.
با وجود جدل‌های صورت گرفته بر سر حضور مسی مصدوم در اردوی تیم ملی آرژانتین، این بازیکن در 14دقیقه پایانی دیدار مقابل اروگوئه به زمین رفت تا برای حضور فیکس در ترکیب آلبی‌سلسته در ساعت 3 بامداد پس‌فردا در مصاف با برزیل آماده شود.

سه‌شیرها در یک‌قدمی جام‌جهانی

هنوز چیزی قطعی نیست اما تیم ملی انگلیس با پیروزی 5 بر صفر مقابل آلبانی و هت‌تریک هری کین تقریبا صعودش به جام‌جهانی2022 را قطعی کرد.

حس قهرمانی داریم

محمدحسین مرادمند در خط پرترافیک دفاعی استقلال جای ثابتی برای خودش دست‌وپا کرده است.

نکته بازی/ از عجایب فوتبال ایران

پیکان در بازی عقب‌افتاده‌اش با ذوب‌آهن موفق شد با یک گل تیم حریف را شکست بدهد. به این ترتیب خودروسازان با 10امتیاز از 4بازی با شرایطی کاملا شبیه استقلال، کنار این تیم در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفتند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
لیگ برتر ایرانجام خلیج فارس -فصل بیست ویکم