21
یکشنبه 23 آبان 1400
شماره 8361
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

چشم‌انداز ازسرگیری روابط ایران و عربستان

نگاه
گفت‌وگوهای دیپلماتیک برای عادی‌سازی روابط ایران و عربستان در ماه‌های اخیر شکل جدی‌تری به‌خود گرفته‌است؛ روابطی که در دی‌ماه 1394 و درپی یک سلسله تحولات سیاسی منطقه‌ای و بین‌المللی قطع شد و پس از آن 2کشور دوره‌ای از رکود در روابط دوجانبه را تجربه کردند.
ویژه
دختر جوان وقتی با ضربه چاقوی دوستش مجروح شد، تصمیم گرفت خودش را در خانه درمان کند اما زخم او عفونت کرد و درنهایت جانش را گرفت.
کوتاه از حادثه
زنی که 18سال پیش با همدستی شوهرش، 2 نفر از دوستان شان را به قتل رسانده بودند، پس از فرار از زندان، تصمیم به سرقت گرفت تا بتواند با پول‌های سرقتی، رضایت اولیای دم را جلب کند. به گزارش همشهری، این زن که لیلا نام دارد اوایل مهرماه امسال و به‌دنبال سرقت میلیونی از خانه‌ زنی سالمند، تحت تعقیب پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.
مدتی است که شهرداری به‌منظور پارک کامیون‌های زباله خود، فضایی را ایجاد کرده که متأسفانه تبدیل به تجمع معتادان و سارقان شده است.
روابط‌عمومی سازمان اتوبوسرانی تهران و حومه پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان نابسامانی در خط اتوبوسرانی ونک به رسالت در ستون با مردم روز 6آبان پاسخ داده است

نجات 2زن در سرمای منهای 15درجه توچال

2زن جوان که برای تفریح به ارتفاعات توچال رفته بودند وقتی در کولاک و مه گرفتار شدند راه را گم کردند و درحالی‌که در سرمای منهای 15درجه قله توچال، خطر مرگ آنها را تهدید می‌کرد با کمک آتش‌نشانان و هلال‌احمر نجات یافتند.