• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
یکشنبه 23 آبان 1400
کد مطلب : 145459
+
-

پیرگرایی به سبک ژاوی

دنی آلوز به مسن‌ترین بازیکن تاریخ بارسلونا تبدیل شد

پیرگرایی به سبک ژاوی

  پررنگ‌ترین نمونه، قرارداد بستن با دنی آلوز است؛ بازیکنی که در 38/5سالگی چند‌ماه است تیمی ندارد و حاضر شده رایگان به بارسا برگردد.
  سرمربی جدید به اومتیتی هم که در 3‌سال اخیر به بازیکنی مازاد و همیشه نیمکت‌نشین تبدیل شده بود، توجه نشان داده. البته این مدافع فرانسوی 27ساله است اما 3‌سالی می‌شود که انگار فوتبالش تمام‌شده است. با فیکس‌شدن احتمالی او جا برای محصولات تازه لاماسیا شامل آرائوخو و مینگسا تنگ خواهد شد.
  ژاوی به باشگاه سفارش کرده که قرارداد دمبله و سرخی روبرتو را که تا پایان فصل اعتبار دارد، تمدید کنند. روبرتو در 29سالگی در کنار اومتیتی، جزو بازیکنانی است که هواداران انتقادات زیادی را متوجه‌شان کرده‌اند.
  اخباری از درون باشگاه به گوش می‌رسد که مذاکرات برای بازگرداندن تیاگو آلکانتارا با لیورپول آغاز شده. ورود تیاگو باعث نیمکت‌نشین‌شدن 3‌پدیده بارسا به نام‌های پدری، گاوی و ریکی پوچ خواهد شد؛ چراکه با وجود بوسکتس، دی‌یونگ و تیاگو جایی برای هافبک‌های دیگر نخواهد بود.
  حتی از علاقه ژاوی به خرید قرضی سائول نیگس هم زمزمه‌هایی شنیده می‌شود. سائول که قرضی به چلسی رفته و به او بازی نمی‌رسد، ممکن است در نیم‌فصل تیمش را تغییر بدهد و بارسا به او علاقه‌مند است. سائول نه محصول باشگاه و نه جوان است و همه عمرش را در تیمی با سبکی کاملا متفاوت، دفاعی و خشن به نام اتلتیکو مادرید پشت سر گذاشته است.
  رحیم استرلینگ که یک فصل و نیم است دیگر جایگاه سابق را نزد گواردیولا ندارد، بازیکن دیگری است که به بارسا لینک شده. او در دوران اوجش به رئال هم مرتبط شده بود. رحیم می‌خواهد برای رهایی از شرایط فعلی به تیمی در لیگی دیگر برود. البته او 26ساله و جوان است و به سبک بارسا هم می‌خورد چون زیرنظر گواردیولا بازی کرده است. با وجود این، بعید است اوضاع اقتصادی باشگاه اجازه چنین انتقالی را بدهد.

این خبر را به اشتراک بگذارید