• یکشنبه 23 آبان 1400
  • الأحَد 8 ربیع الثانی 1443
  • 2021 Nov 14

تهرانی‌ها ؛ شاگرد اول تزریق واکسن

شمار روزانه تزریق دوز اول واکسن در کشور به زیر 100هزار نفر رسیده است
پوشش واکسیناسیون کشور با جمعیت هدفبالای 12سال 68میلیون نفر حتی با وجود تامین‌شدن واکسن‌ها هنوز تکمیل نشده؛ این در حالی است که به‌ دلیل کاهش مراجعات مردمی، آمارهای تزریق روزانه دوز اول از اواسط هفته گذشته به‌شدت کاهش پیدا کرده و به زیر 100هزار نفر رسیده است.

به خانه نیما خوش آمدید

قصه نیما یوشیج، قصه تولد شعر سپید در عصر حاضر است و سرانجام خانه‌موزه این شاعر بزرگ هم در محله دزاشیب مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

حفظ حافظه تاریخی با احیای خانه‌های ارزشمند

احیای خانه‌های تاریخی و ارزشمند صرف‌نظر از اینکه متعلق به چه کسی است و چگونه مرمت می‌شود، از این بابت که منجر به آبادشدن یک‌خانه می‌شود، کاری باارزش و قابل‌تقدیر است.

چشم‌انداز ازسرگیری روابط ایران و عربستان

گفت‌وگوهای دیپلماتیک برای عادی‌سازی روابط ایران و عربستان در ماه‌های اخیر شکل جدی‌تری به‌خود گرفته‌است؛ روابطی که در دی‌ماه 1394 و درپی یک سلسله تحولات سیاسی منطقه‌ای و بین‌المللی قطع شد و پس از آن 2کشور دوره‌ای از رکود در روابط دوجانبه را تجربه کردند.

دلار روی قله یک‌ساله

شیب صعودی قیمت دلار که از هفته گذشته آغاز شده بود، با آغاز هفته جاری، بیشتر شد و در مبادلات دیروز با رکورد‌شکنی به رقم 28هزارو 700تومان رسید؛ این بالاترین قیمت دلار در یک سال گذشته است.

پرنده‌بازان کارآفرین «سیرو»

«سیرو» تنها روستای کشور است که به مرکز پرورش پرندگان زینتی به‌ویژه مرغ عشق شهرت دارد.

فوری؛ به بابای مدرسه نیازمندیم

2روز قبل از اینکه مدارس باز شوند و دانش‌آموزان دبیرستانی بعد از 1/5سال سخت کرونایی به کلاس درس بازگردند، با مادر و پدر یکی از دانش‌آموزان که می‌دانسته‌اند کار نظافت منزل انجام می‌دهند، تماس گرفته و از آنها خواسته شده که یک روز عصر، طوری‌که پسرشان نفهمد، به مدرسه بیایند و کلا‌س‌ها و سرویس‌های بهداشتی را تمیز کنند.

دست پر ایران در مذاکرات وین