17
دو شنبه 15 شهریور 1400
شماره 8307
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نقل قول

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس در واکنش به استعفای سمیعی از مدیرعاملی: « ایجاد آرامش برای تیم خیلی مهم است و این شرایطی که در آستانه بازی با استقلال تاجیکستان داریم نباید اتفاق می‌افتاد و اگر صبورتر بودیم بعد از این بازی می‌توانستیم تصمیم‌گیری بهتری داشته باشیم.
ویژه
بازی فردای ایران و عراق در چارچوب بازی‌های مقدماتی جام جهانی، تعداد تقابل‌های این دو رقیب سنتی را در تاریخ فوتبال به عدد30خواهد رساند.
دراگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان قبل از پرواز به قطر 10ساعت در فرودگاه امام خمینی تهران معطل شدند تا بعد از ده پانزده روز بیماری با سخت‌ترین شرایط و بدترین وضعیت ممکن به اردوی تیم ملی برسند.
«باد می‌خوابد، توفان می‌خوابد اما پرچم تراکتور هرگز از حرکت بازنمی‌ماند». این شعار در همه این سال‌ها مهم‌ترین نماد باشگاه تراکتور بوده است.
امیر جعفری زندگی‌ای عادی دارد؛ مثل همه ما؛ با پسرها و همسرش فوتبال تماشا می‌کند، سینما و رستوران می‌رود. معلولیت برای او محدودیت نیست که اگر بود نمی‌توانست 13مدال جهانی و آسیایی بگیرد که آخری‌اش در همین بازی‌های پارالمپیک توکیو به‌دست آمد.
درباره پسرهای ستاره‌های بزرگ فوتبال حتما چیزهای زیادی خوانده و شنیده‌اید و شاید گزارش‌های همشهری را هم خوانده باشید.
کریستیانو رونالدو به هر تیمی که می‌رود همان اول حقوقش و پولی را که بابت خریدش پرداخت شده حلال می‌کند.

سوار بر باد

مزیت‌های یک بازگشت برای تیم ملی
محرومیت، سردار آزمون را از فهرست نخستین دیدار تیم ملی در دور نهایی از مرحله مقدماتی جام جهانی خارج کرد.
آندو: بازیکنان کار را درآوردند

آندو: بازیکنان کار را درآوردند

هافبک سابق تیم ملی اعتقاد دارد در حال‌حاضر دغدغه تیم اسکوچیچ صعود به جام‌جهانی است، نه بازی زیبا در این رقابت‌ها
بحث بر سر عملکرد کیفی تیم ملی در بازی با سوریه داغ است؛ تیمی که بدون سرمربی و کمک‌مربی به مصاف حریف رفت و هشتمین برد پیاپی اسکوچیچ به‌عنوان سرمربی ایران را برایش به ارمغان آورد.
کسی تراکتور را گردن نمی‌گیرد!
کسی تراکتور را گردن نمی‌گیرد!
مسئولان استان می‌گویند تغییر مالکیت زمان‌بر است و زنوزی باید فعلا مالک تراکتور بماند اما زنوزی اصرار دارد بدهی‌ها را بگذارد و برود
باشگاه تراکتورسازی تبریز روزهای بسیار عجیب و پرحاشیه‌ای را می‌گذراند.
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال 14بازیکنی را که قرار است در مسابقات قهرمانی آسیا بازی کنند، معرفی کرد. هم حضور تعدادی از بازیکنان در این تیم و هم غیبت چند بازیکن سؤال‌برانگیز است.

عکس خبر/ ورزشی

عکس خبر/ ورزشی

لیگ قهرمانان - یک هشتم

لیگ قهرمانان - یک هشتم

فک و فامیل بازیکنان

فوتبال ایران
فوتبال ایران را احتمالا باید به 2 بخش قبل و بعد از پیدایش شبکه‌های اجتماعی تقسیم کرد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8307