17
یکشنبه 14 شهریور 1400
شماره 8306
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پشت خط زن / تمجید جهانی و انتقاد داخلی

نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی زیر 19سال جهان یک ست والیبال بازی کردند و غیرت ایرانی‌شان را نشان دادند و برنز جهان را صید کردند.
ویژه
تجمع هواداران معترض تراکتور به تعلیق فعالیت‌های این باشگاه ختم شد، آن‌هم در فاصله تنها 9‌روز مانده به بازی با النصر عربستان در لیگ قهرمانان! عصر دیروز رسانه رسمی باشگاه تراکتور بیانیه‌ای صادر کرد و در آن نوشت: « با عنایت به حواشی اخیر و تنش‌های پیش آمده پیرامون تیم فوتبال تراکتور و حضور مکرر حدود 150نفر در روزهای اخیر در محل باشگاه که موجب برهم زدن آرامش تیم و تعطیلی تمرین امروز شد، به اطلاع می‌رساند، با توجه به خواسته افراد حاضر در این تجمع و در حضور عوامل هیأت فوتبال استان، تصمیم هیأت مدیره باشگاه بر آن شد که از این تاریخ تمامی فعالیت‌های باشگاه به حالت تعلیق درآمده و امورات مربوطه از امروز بر عهده هیأت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی بوده و تیم تحویل آنها می‌شود.»
روز گذشته باشگاه نفت مسجدسلیمان اعلام کرد محمود فکری در لیگ بیست‌ویکم نیز همچنان سرمربی این تیم خوزستانی باقی خواهد ماند.
شرکت شبکه‌ای بادران بالاخره قید تیمداری در فوتبال را زد و از این عرصه کنار کشید.
ریکلمه، بازیکن سابق بارسلونا و تیم ملی آرژانتین درباره مسی طوری که انگار از چیزی خبر دارد، گفته: «مسی با پاری‌سن‌ژرمن قهرمان اروپا می‌شود و برمی‌گردد به بارسلونا تا در آنجا از فوتبال بازنشسته شود.»
اگر شرایط این روزهای استقلال را به سریالی تشبیه کنیم که هر روز ماجرای غافلگیرکننده‌تری در اپیزودهای تازه‌اش برای مخاطب دارد، بیش از حد افراد شاغل در کادر مدیریتی این باشگاه را تحویل گرفته‌ایم.
مخالفان سرسخت دراگان اسکوچیچ، اصرار دارند که بود و نبود او در اطراف تیم ملی تفاوت چندانی ایجاد نمی‌کند و این «بازیکنان» هستند که تیم ملی را در مسیر پیروزی قرار می‌دهند.

نشسته با طلا

در روز پایانی پارالمپیک توکیو، والیبال نشسته ایران طلای همیشگی‌اش را تکرار کرد و عزیزی‌اقدم نیز در پاراتکواندو طلا گرفت تا ایران با 12طلا و 11‌نقره بهترین عملکردش در تاریخ را به ثبت برساند
در روز دوازدهم و پایانی بازی‌های پارالمپیک توکیو برای ورزش ایران، تیم شروع خوبی نداشت ولی هرچه به پایان روز نزدیک شدیم به تعداد مدال‌های کاروان ایران اضافه شد.
آخرین قربانی شماره9

آخرین قربانی شماره9

اولیویه ژیرو در نخستین بازی‌اش با پیراهن شماره9میلان توانست دبل کند اما آیا او می‌داند این پیراهن در تیم آث‌میلان طلسم شده است؟ در سال‌های اخیر همه شماره 9های میلان مثل شماره 9های چلسی موراتا، تورس، فالکائو و... دچار نحسی این عدد شده‌اند که آخرین نمونه‌اش ماریو مانزوکیچ بود که پس از تنها 6ماه حضور در این تیم بدون هیچ حرکت مثبتی از دور خارج شد و درنهایت تصمیم به خداحافظی گرفت.
سوپرکلاسیکو و ویروس فیفا
بازی‌های ملی امشب هم با چند بازی مهم ادامه می‌یابد و احتمالا بازیکنان دیگری هم آسیب می‌بینند
ویروس فیفادی پشت‌هم تلفات می‌گیرد. پس از مصدومیت مسی که به‌خیر گذشت، امباپه هم در بازی فرانسه با بوسنی مصدوم شد که آسیب‌دیدگی‌اش جدی بود و او را مجبور به ترک اردوی تیم ملی کرد.
در پرواز تیم‌ملی به قطر، قدیمی‌های تیم خودشان را با «منچ» برای بازی مقابل عراق آماده می‌کنند.

دوام بیاور کیا

فوتبال ایران
انتقادات بسیار زیادی نسبت به عملکرد مسئولان فدراسیون فوتبال در دوران جدید وجود دارد که بعضا گفته شده و از این به بعد هم در مورد آنها حرف زده خواهد شد.

پرتاب با دست برقی

کوتاه‌تر از گزارش
علیرضا بیرانوند در یک مسابقه حتی اگر هیچ مهاری نداشته باشد، از نظر رسانه‌ها و هواداران خارق‌العاده است چون بالاخره چیزی برای ارائه دارد.

لیگ قهرمانان - یک هشتم

لیگ قهرمانان - یک هشتم
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8306