17
دو شنبه 8 شهریور 1400
شماره 8301
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آماربازی

تیم گل‌گهر سیرجان در فصل گذشته لطمه زیادی از ضعف دروازه‌بانش خورد تا امیر قلعه‌نویی بلافاصله بعد از باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات دست به تغییر دروازه‌بان‌هایش بزند.
ویژه
سعید آذری می‌تواند مصاحبه کند، حتی وقتی در فوتبال نیست.
در روزهایی که تازه جدایی احمد نوراللهی قطعی شده بود و جذب رضا اسدی هم برای میانه میدان دشوار به‌نظر می‌رسید، باشگاه پرسپولیس سراغ مذاکره با محمد آبشک رفت.
علیرضا جهانبخش آدم بدشانسی نیست اما در هر تیمی که بازی می‌کند، با نماینده رژیم صهیونیستی روبه‌رو می‌شود.
مهدی طارمی یک روز پیش از پیوستن به اردوی تیم ملی نخستین گل فصلش را برای پورتو زد.
انگار مالکان آمریکایی باشگاه یادشان رفته که تیمی به نام آرسنال هم دارند. هر هفته نتایج لیگ برتر را اگر وقت کنند و دنبال کنند، به نتایج آرسنال می‌خندند اما حواس‌شان نیست که این تیم خودشان است.
اواخر فصل گذشته زمانی که فرهاد مجیدی به‌شدت از مدیران استقلال شاکی بود، مصاحبه تندی انجام داد و مدعی شد این تیم به شکل متقارن بسته نشده است.

تقدیم به مردم ایران

ورزشکاران پارالمپیکی ایران روز پرمدالی داشتند
دیروز روز دروی مدال‌های پارالمپیک توسط ورزشکاران ایرانی بود. حتی در جودو هم که تنها 2نماینده داشتیم مدال طلا گرفتیم که پیش از این حتی یک مدال هم در این رشته ورزشی به‌دست نیاورده بودیم.
لواندوگل

لواندوگل

پیش از شروع بازی بایرن‌مونیخ با هرتابرلین که با برد 5بر صفر باواریایی‌ها همراه بود، لواندوفسکی جایزه بهترین بازیکن آلمان در فصل گذشته را از کیکر گرفت.
سندروم آلمانی
سندروم آلمانی
پس از تحمل تنها یک شکست در ۱۳ تقابل ابتدایی ۹ برد، ۳ تساوی، یورگن کلوپ که در هر دو تقابل اخیر برابر توماس توخل با لیورپول بازنده بود، در آنفیلد توانست کام‌بک بزند و با استفاده از پنالتی و اخراج ریس جیمز در اواخر نیمه اول برای سومین بار پشت‌هم به هموطنش نبازد. او پیش از تساوی یک-یک لیورپول با چلسی در هفته سوم لیگ برتر، یک باخت 2بر یک با لیورپول به پاری‌سن‌ژرمن و یک باخت یک بر صفر با توخل در کسوت سرمربی چلسی داده بود.
از قرار معلوم قرارداد علی کریمی با کایسری‌اسپور ترکیه فسخ شده است.

زیان دوبله

یوونتوس در غیاب کریستیانو رونالدو که پس از 15دقیقه بازی در تساوی 2-2هفته اول سری‌آ مقابل اودینزه این تیم را ترک کرده و به منچستر رفته است، به تیم تازه‌صعود کرده امپولی در خانه خودش باخت.

انتقال سردار؛ قسمت هزارم

فوتبال ایران
برای هزارمین بار خبر انتقال سردار آزمون به یک باشگاه بزرگ اروپایی منتشر شد؛ این‌بار همزمان یک روزنامه روس به نام اسپرت اکسپرس و روزنامه معتبر اکیپ چاپ فرانسه این خبر را کار کردند.

با تمام وجود مقابل النصر بازی می‌کنیم

تراکتور باید روز 23شهریورماه در مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان مقابل النصر عربستان قرار بگیرد، این در حالی است که تیم تبریزی در بحرانی‌ترین شرایط ممکن قرار دارد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
نایب‌رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در انتقاد به کسانی که گفته‌اند که دخترش با استفاده از اعتبار او به تیم ملی دعوت می‌شود گفته 3 سال و نیم پیش در فدراسیون قبلی وقتی دخترش به اردوی تیم ملی رفته بود در جواب شنیده بود که بازیکنانی بهتر از او داریم و خط خورده بود.
سایت فدراسیون فوتبال ایران روز گذشته اسامی 10بازیکن برگزیده از میان 22بازیکن دعوت‌شده به تیم ملی را اعلام کرد.
باشگاه استقلال این روزها در احضار بازیکنانش به کمیته انضباطی رکورد شکسته است.