• دو شنبه 8 شهریور 1400
  • الإثْنَيْن 21 محرم 1443
  • 2021 Aug 30

تقدیم به مردم ایران

ورزشکاران پارالمپیکی ایران روز پرمدالی داشتند
دیروز روز دروی مدال‌های پارالمپیک توسط ورزشکاران ایرانی بود. حتی در جودو هم که تنها 2نماینده داشتیم مدال طلا گرفتیم که پیش از این حتی یک مدال هم در این رشته ورزشی به‌دست نیاورده بودیم.

صف اکسیژن

بیماران مبتلا به کرونا این روزها مشکلات بسیاری پیش‌رو دارند؛ جدا از روند کند واکسیناسیون، کمبود دارو، سرم و اکسیژن جان آنها را به شکلی جدی تهدید می‎کند.

مدیریت بحران دومینوی کرونا

افزایش سریع مبتلایان و فوتی‌های ناشی از همه‌گیری بیماری کرونا هشداری بود تا برای حل این مسئله، اقدامات و برنامه‌ریزی دقیق‌تری انجام شود.

بایسته‌های اقتصادی کابینه سیزدهم

ماموریت دولت سیزدهم با تشکیل کابینه رسما آغاز شد. حال این دولت سیزدهم است و انبوهی از ابرچالش‌های اقتصادی که باید برای حل آنها چاره‌اندیشی کرده و درصدد اقدام برآید.

سیستان و بلوچستان نفس کشید

اوایل خرداد امسال بود که مردم سیستان و بلوچستان با پیک وخیمی از کرونا مواجه شدند؛ همان موقع اعلام شد که ویروس جهش یافته دلتا با قدرت در این استان شیوع پیدا کرده است. شیب ابتلا و مرگ در مدت زمان کوتاهی، تمام استان را زیر پا گذاشت و برای اولین بار، میزان مراجعه‌های سرپایی و بستری کرونا در این استان، از متوسط کشوری بالاتر رفت.

کمیسیون‌ها؛ موتور محرک شورا

روز گذشته اعضای کمیسیون‌های تخصصی شش‌گانه شورای ششم معرفی و در صحن پارلمان شهری رأی اعتماد گرفتند.

ایران؛ سومین مقصد مهاجرت افغان‌ها

تحولات سیاسی جدید در افغانستان دوباره موضوع مهاجرت در این کشور را در کانون توجه‌ها قرار داده است. افغانستان طی چند دهه گذشته همواره از نرخ بالای مهاجرفرستی برخوردار بوده است.

سالن‌هایی بدون تماشاگر

37 ؛ رتبه جهانی ایران در تحقیق و توسعه

بازار مسکن، آماده اصلاح زمانی