17
سه شنبه 2 شهریور 1400
شماره 8296
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نکته بازی/ به خاطر برادران مجیدی؟

در ساعت‌هایی که استقلال پشت‌سر هم بازیکن جذب می‌کرد، محمدرضا آزادی هم شخصا اعلام کرد به جمع آبی‌پوشان پیوسته است.
ویژه
گل‌گهر که یکی از فعال‌ترین تیم‌ها در فصل نقل‌وانتقالات لیگ برتر ایران بوده است، در آخرین خرید خود اقدام به جذب محمدرضا خانزاده در پست دفاع میانی کرد.
لیگ قهرمانان - یک هشتم
مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی
امیر عابدزاده که در این فصل از پرتغال به اسپانیا رفته، شروعی درخشان و رؤیایی در فصل جدید داشته است. عابدزاده که از ماریتیمو به پونفرادینا در لیگ دسته‌دوم اسپانیا پیوسته در دومین هفته از این لیگ هم موفق به کلین‌شیت شد تا 2 بازی ابتدایی را بدون گل خورده به پایان برساند.
جدال ایرانی‌های لیگ پرتغال با خوش‌شانسی علیپور و یارانش در ماریتیمو با تساوی یک-یک پایان یافت.
رومانو، خبرنگار معروف فوتبالی پیش از دیدار تیم‌های اودینزه و یوونتوس اعلام کرده بود که کریستیانو رونالدو می‌خواهد باشگاه ایتالیایی را ترک کند. آلگری، سرمربی تیم و ندود، مدیر ورزشی این خبر را تکذیب و اعلام کردند که مهاجم پرتغالی فصل آخر قراردادش را هم در یوونتوس به پایان خواهد برد.

باشوی کوچک، انتقال بزرگ

انتقال مهدی قائدی به شباب‌الاهلی بالاخره رسمی شد و گفته می‌شود باشگاه استقلال از این انتقال ۱/۷ تا ۲میلیون دلار درآمد خواهد داشت
ماجرای جدایی مهدی قائدی از استقلال سرانجام به پایان رسید و این بازیکن به‌صورت رسمی از جمع آبی‌های پایتخت جدا شد.
جنگ بطری‌

جنگ بطری‌

بازیکنان مارسی و هواداران نیس بدجور از خجالت هم درآمدند
در حالی که در فوتبال فرانسه همه حواس‌ها به مسی و پاری‌سن‌ژرمن و انتقادات از مالک قطری این تیم پاریسی است، دو تیم دیگر فرانسوی نگاه جهانیان را به خودشان جلب کردند، اما نه با ریخت‌وپاش و خرید ستاره، بلکه با دعوا. معمولا وقتی یک‌پای یک مسابقه تیم مارسی باشد، احتمال به جنجال کشیده‌شدن آن مسابقه وجود دارد.
فرنگی ایران، دوم جهان
فرنگی ایران، دوم جهان
بعد از قهرمانی جوانان ایران در کشتی آزاد جوانان فرنگی‌کار هم به‌عنوان نایب‌قهرمانی جهان دست یافتند
رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان در روسیه به پایان رسید و تیم ایران با کسب یک مدال طلا، یک نقره و 5 برنز به‌عنوان نایب‌قهرمانی جهان دست یافت.
بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو از امروز با برگزاری مراسم افتتاحیه به‌طور رسمی آغاز می‌شود. ایران که نهمین حضورش در این بازی‌ها را تجربه می‌کند، با 62ورزشکار به توکیو رفته و قرار است در 10رشته مسابقه بدهد.

جهان/ پوگبا کنترات گرفته

پل پوگبا در آخرین سال قراردادش با منچستریونایتد تازه یادش افتاده که از هواداران دلبری کند. او که فصل قبل تنها 3‌پاس‌گل در لیگ داده بود، در 2‌هفته ابتدایی فصل جدید لیگ جزیره، 5پاس‌گل به نام خودش ثبت کرده.

جدول‌اعداد | 4005

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8296

جدول 8296
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
یکی از عجیب‌ترین نکات لیگ برتر فوتبال ایران آن است که اینجا قرار گرفتن در هیچ جایگاهی در جدول، فرقی با پله بالایی و پایینی ندارد.
خریدهای پرسپولیس در پنجره تابستانی بعد از خرید ابراهیمی و دهقانی کاملا متوقف شده و روز گذشته هم با وجود اینکه علی نعمتی برای سومین بار در باشگاه پرسپولیس حاضر شده بود باز هم این طلسم شکسته نشد.
تیم ملی فوتبال زنان ایران، روز گذشته باردیگر در بازی دوستانه از ازبکستان شکست خورد اما این بار هم کم گل خورد و هم بهتر از قبل بازی کرد. ایران که برای مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا آماده می‌شود، 2ماه پیش در تورنمنت بلاروس، مقابل ازبکستان قرار گرفت و با نمایشی ضعیف 5برصفر شکست خورد اما دیروز در استادیوم بنیادکار ازبکستان بازی بهتری به نمایش گذاشت و 2برصفر باخت.