• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
سه شنبه 2 شهریور 1400
کد مطلب : 138564
+
-

آماربازی


6.68
گل‌گهر که یکی از فعال‌ترین تیم‌ها در فصل نقل‌وانتقالات لیگ برتر ایران بوده است، در آخرین خرید خود اقدام به جذب محمدرضا خانزاده در پست دفاع میانی کرد. گل‌گهر پیش‌تر ایمان سلیمی را در این پست به خدمت گرفته بود که مصدوم شد و لیگ آینده را از دست داد. جانشین او محمدرضا خانزاده است که سابقه حضور در پرسپولیس و تیم‌ملی را دارد و فصل گذشته در تراکتور بازی می‌کرد. آمار فصل گذشته خانزاده در سایت متریکا نشان می‌دهد او در 11بازی به‌عنوان بازیکن اصلی به میدان رفته و متوسط نمره 6.68 را از متریکا دریافت کرده است. خانزاده با این امتیاز، رتبه16را در جمع بازیکنان تراکتور و رتبه191را در میان همه بازیکنان لیگ به دست آورد که اصلا کارنامه خوبی برای او نیست.

7.22
فرشاد محمدی‌مهر، دومین مدافع راست برتر فصل گذشته که زمزمه حضورش در لیست پرسپولیس و استقلال هم شنیده می‌شد به تیم مس رفسنجان پیوست. محمدی‌مهر که سابقه حضور در پدیده و استقلال را دارد، فصل گذشته در ترکیب ذوب‌آهن بسیار عالی ظاهر شد و از متریکا نمره 7.22 را دریافت کرد. فرشاد با این نمره بالاتر از سیامک نعمتی و وریا غفوری رتبه دوم را در جمع مدافعان راست به‌دست آورد. او فقط از دانیال اسماعیلی‌فر امتیاز کمتری داشت و پشت سر مدافع راست سپاهان قرار گرفت. محمدی‌مهر طی 26بازی برای ذوب‌آهن 4گل زیبا روی ضربات ایستگاهی زد، 3بار پاس گل داد و 2بار به‌عنوان بهترین بازیکن زمین برگزیده شد. او در جدول بازیکنان لیگ رتبه14و در میان بازیکنان ذوب‌آهن رتبه اول را به‌دست آورد.

7.30
از جمع بازیکنان برتر فصل گذشته، احتمالا احمدرضا زنده‌روح تنها بازیکنی است که در نقل‌وانتقالات بین تیم‌های داخلی جابه‌جا می‌شود. از تیم منتخب لیگ بیستم 6بازیکن به نام‌های شهباززاده، ترابی، نورافکن، اسماعیلی‌فر، سیدجلال و محمدرضا حسینی به‌احتمال قریب به یقین در تیم خودشان ماندگار هستند. پیام نیازمند، کنعانی‌زادگان، نوراللهی و قائدی هم راهی تیم‌های خارجی شده‌اند. در این میان احمدرضا زنده روح (گل‌گهر) تنها بازیکنی است که احتمال جابه‌جایی او وجود دارد و ممکن است به سپاهان برود. زنده‌روح فصل گذشته با امتیاز 7.30 هشتمین بازیکن برتر لیگ شد و در خط میانی تیم منتخب فصل قرار گرفت. البته قاسمی‌نژاد بالاتر از او به رتبه هفتم رسید اما چون 2مهاجم بالاتر از او بودند در تیم منتخب قرار نگرفت. قاسمی‌نژاد هم احتمالا از پدیده به استقلال خواهد رفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید