• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
سه شنبه 2 شهریور 1400
کد مطلب : 138563
+
-

نکته بازی/ به خاطر برادران مجیدی؟



در ساعت‌هایی که استقلال پشت‌سر هم بازیکن جذب می‌کرد، محمدرضا آزادی هم شخصا اعلام کرد به جمع آبی‌پوشان پیوسته است. این بازیکن جوان در تراکتور اسمی برای خودش دست و پا کرد و بعد هم یک انتقال ناموفق به لیگ یونان داشت. آزادی پس از استقلالی شدن 3 جمله گفت که هر 3 تا باحال بود. اول این که: «به خاطر برادران مجیدی آمدم.» یعنی مثلا فرزاد هم «خاطر» دارد. جمله دوم این که: «با استقلال سفید امضا کردم.» طبیعتا دنیای امروز با 20 سال پیش فرق کرده و آنقدر ساده نیستیم که چنین مسایلی را باور کنیم. جمله سوم آزادی هم این بود که: «در تیم ملی امید با فرهاد مجیدی کار کردم.» خود فرهاد یادش نیست در آن دوره کوتاه کار خاصی کرده باشد. اشتباه گرفتی برادر!

هیچ رقمی با عقل جور درنمی‌آید

امید عالیشاه بعد از تمدید قرارداد با پرسپولیس، مثل همه تمدیدی‌ها گفته: «هیچ اختلاف نظری نداشتیم و خوشحالم همچنان در خدمت تیم محبوبم هستم.» این در حالی است که باشگاه پرسپولیس تقریبا از یک‌ماه پیش برای حضور تمدیدی‌ها و امضای قرارداد آنها، در رسانه‌ها فراخوان داده بود! شما که اینقدر آسان‌گیر بودید، پس چرا اینقدر لفتش دادید؟ امید همچنین اضافه کرده: «در این مدت مبالغی در مورد دستمزدم مطرح کردند که با عقل جور درنمی‌آمد.» کاش عالیشاه رسما اعلام می‌کرد رقم معقول قراردادش چقدر است، اما راستش این روزها هیچ‌کدام از اعدادی که می‌شنویم با عقل جور درنمی‌آید. رسما آخر‌الزمان است؛ قرارداد بازیکنان غیرملی‌پوش بالای 10میلیارد تومان رفته، اما ما آدم‌های خوبی هستیم و باور می‌کنیم امید خیلی کمتر از این حرف‌ها گرفته است!

دانشگر و ساعات ملتهبی که ساخت

واقعا به حال محمد دانشگر غبطه می‌خوریم. خیلی سعادت می‌خواهد همه جا حرف از آدم باشد. دانشگر در فصل نقل‌وانتقالات ساعات ملتهبی ساخت. داستان اینطوری بود که ابتدا خبر رسید او قراردادش را با استقلال فسخ کرده، بعد موجی از خوشحالی بین هواداران این تیم درست شد. همزمان شایعه کردند او در آستانه پیوستن به پرسپولیس است. اینجا بود که موجی از نگرانی در اردوگاه سرخ‌ها به‌وجود آمد. ملت همینطور پشت سر هم کامنت می‌گذاشتند: «هر جا می‌روی برو، فقط اینجا نیا.» درنهایت هم زمانی که دانشگر اعلام کرد مشکلش با استقلال حل شده و به حضور در این تیم ادامه می‌دهد، جای آدم‌های خوشحال و ناراحت عوض شد؛ اصلا انگار فیفا 6 امتیاز از استقلال کسر کرده است! به راستی تو چه کردی آقای دانشگر که به اینجا رسیدی؟

این خبر را به اشتراک بگذارید