17
یکشنبه 31 مرداد 1400
شماره 8294
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نکته بازی/ برعکس کل دنیا

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد فوتبال ایران این است که در آن بازیکنان بالای 30سال، قراردادهای طولانی‌مدت می‌بندند.
ویژه
در لیگ بیستم هیچ بازیکنی به اندازه کمال کامیابی‌نیا پاس صحیح نداد.
اولین داربی مهم لندن را ساعت 20امشب بین آرسنال و چلسی ببینید. آرسنال در هفته اول با نتیجه 2بر صفر به برنتفورد باخت تا نخستین برد این تیم پس از 74سال در لیگ سطح اول کشور را به آنها هدیه بدهد.
ماجرای ترانسفر شدن مهدی قائدی، موضوعی است که حتی قبل از اتمام لیگ برتر و جام حذفی، سوژه مهم رسانه‌های ایرانی و عربی بود. سفر قائدی به امارات هم باعث شد تا این رسانه‌ها پروژه انتقال مهاجم آبی‌ها به باشگاه شباب‌الاهلی را تمام‌شده بدانند اما خبرهای رسیده از امارات حاکی از آن است که مذاکرات مدیران استقلال و شباب‌الاهلی به بن‌بست رسیده است.
درست جدا شدن یک بازیکن از تیمش هم مثل هر کار دیگری یک هنر است؛ مثل درست وارد شدن به تیم و درست رفتار کردن داخل تیم. بعضی‌ها این کار را بلد هستند و تصویری قابل دفاع از خودشان به جا می‌گذارند، اما برخی دیگر به کلی فاقد این مهارت هستند و التهاب می‌آفرینند.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8294

بازگشت زندگی به سکوها

با بازگشایی درهای ورزشگاه‌ها به روی هواداران، جدا از مسائل مالی، کدام باشگاه‌ها سود بردند و کدام زیان دیدند؟
با آغاز لیگ‌های اروپایی، می‌توانیم با لذت مسابقات فوتبال مورد علاقه یا مورد توجه‌مان را دنبال کنیم و البته حسرت بخوریم که چرا تماشاگران آنها می‌توانند کیپ‌تاکیپ ورزشگاه‌ها را آن هم بدون ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی پرکنند.
عکس خبر/ ورزشی

عکس خبر/ ورزشی

«به کمک یا گل نیاز دارید؟ با علیرضا تماس بگیرید.» این توییتی است که پیج رسمی فاینورد پس از بازی با الفسبورگ سوئد منتشر کرده است.
پایان دوران 13ساله خادم و غلام
پایان دوران 13ساله خادم و غلام
در هفته پرخبر کشتی، جانشین غلامرضا محمدی معرفی شد، دبیر فدراسیون تغییر کرد و تیم‌ملی جوانان در رشته آزاد به قهرمانی جهان رسید
هفته‌ای که گذشت هفته پرخبری برای اهالی کشتی بود. بعد از پایان المپیک، لرزه به اندام کشتی ایران افتاد و تغییر و تحولات گسترده‌ای در کادر فنی تیم‌ملی آزاد انجام شد تا شاید کشتی در المپیک پاریس به سرمنزل مقصود برسد.
از روز دوم شهریور، هفدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان جهان در تهران آغاز می‌شود؛ 20تیم در 4گروه با هم نبرد خواهند کرد و ایران درگروه اول با نیجریه، گواتمالا، لهستان و هندوستان همگروه است.

فوتبال ایران/ وقتی مدیر را بی‌اعتبار می‌کنید...

این که احمد مددی مدیر خوبی است یا نه، خودش یک بحث مفصل جداگانه می‌طلبد و صد البته پاسخ مثبت دادن به این سؤال، سخت است. با این حال هر چه باشد او مدیرعامل استقلال است و وقتی اعتبارش خدشه‌دار می‌شود، در درجه اول مجموعه باشگاه آسیب می‌بیند.

عطش به‌جای نفرت

با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، مسابقات مراحل یک‌چهارم حذفی به بعد لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، در عربستان سعودی برگزار خواهد شد. تکلیف بازی‌های یک‌هشتم که روشن است، اما 4 تیمی که از غرب بالا می‌آیند، در یک‌چهارم باید در عربستان برابر هم بازی کنند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
لیگ قهرمانان - یک هشتم
مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی
مسئولان باشگاه پرسپولیس با از دست دادن شهریار مغانلو، احمد نوراللهی و محمدحسین کنعانی‌زادگان، حالا درصدد جذب چند بازیکن جدید هستند تا جدایی این نفرات تأثیرگذار، کمترین ضربه ممکن را به پرسپولیس بزند.