17
یکشنبه 17 مرداد 1400
شماره 8287
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آماربازی

تیم استقلال طی یک دهه اخیر 7بار به نیمه‌نهایی جام‌حذفی رسیده و در این زمینه رکورددار است.
ویژه
با پایان لیگ بیستم قرارداد کریم باقری هم با پرسپولیس تمام‌شده و این روزها حرف و حدیث‌های زیادی در مورد آینده او به گوش می‌رسد.
یحیی گل‌محمدی فصل را با قهرمانی ارزشمند در لیگ برتر به پایان برد و فرهاد مجیدی هم امیدوار است تیمش را قهرمان جام حذفی کند.
امیر قلعه‌نویی موفق‌ترین سرمربی تاریخ لیگ برتر و البته موفق‌ترین سرمربی استقلال در این دوران است، اما حضور او در تیم‌های دیگر و تقابلش با استقلال، همیشه حاشیه‌هایی به‌دنبال داشته است.
تنها 5روز دیگر تا آغاز لالیگا و 13‌روز تا سری آ باقی مانده اما دو تیم بزرگ از اسپانیا و ایتالیا امشب در دو جام مختلف در اسپانیا روبه‌روی هم قرار می‌گیرند که می‌تواند تقابل‌هایی تماشایی باشد؛ جام سانتیاگو برنابئو و جام خوان گامپر که به‌نوعی جام شخصی دو باشگاه بزرگ اسپانیایی محسوب می‌شوند.
کاروان المپیک ایران در آخرین روز رقابت‌ها و در آخرین رشته‌ای که شرکت داشت یک مدال طلای دیگر به اندوخته‌اش اضافه کرد.
قرار بود مدال بگیرد اما چیزی که از او و المپیک توکیو در یادها ماند، اشک‌هایش بود و درد و رنجی که تحمل کرد.

پایان دراماتیک

با طلای لحظه آخری سجاد گنج‌زاده، ایران المپیک توکیو را با ۷ مدال و روی پله بیست و هفتم به پایان رساند‌‌. سجاد گفت دوست نداشته این گونه قهرمان شود، او مدالش را به مردم خوزستان تقدیم کرد
وقتی داورها به پیروزی سجاد گنج‌زاده رأی دادند، نمی‌دانستیم خوشحال باشیم یا ناراحت. او طلای المپیک گرفته بود اما داشتند با برانکارد از سالن بیرونش می‌بردند.
چرا شما هستید و مسی نیست؟

چرا شما هستید و مسی نیست؟

هواداران عصبانی بارسلونا می‌خواهند در نخستین فرصت از خجالت بازیکنان گرانفروش تیم‌شان در بیایند
احتمالا در این دو سه روز اخبار مربوط به مسی را از هر جایی که می‌شد دنبال کرده‌اید.
نجات یک فصل با یک جام
نجات یک فصل با یک جام
مجیدی این فصل را با فولاد شروع کرد و با فولاد هم تمام می‌کند؛ او در نخستین بازی‌اش همراه استقلال نکونام را یک بر صفر برد و امشب هم دنبال تکرار همان نتیجه است
فینال رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران در فصل 1400-1399 از ساعت20:30  امشب در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار می‌شود.
المپیک توکیو به آخر رسید بدون اینکه برای زنان ایران مدالی داشته باشد. نه در تکواندو و نه در کاراته که شانس مدال بودند، کسی روی سکو نرفت اما در قایقرانی یک اتفاق مهم برای زنان ایران رخ داد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
باشگاه الهلال عربستان که فصل گذشته به‌خاطر شیوع ویروس کرونا در اردوی این تیم از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد، امسال عزمش را جزم کرده هر طور شده عنوان قهرمانی این مسابقات را به‌دست بیاورد.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8287