• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 17 مرداد 1400
کد مطلب : 137620
+
-

نکته بازی/ ما با این پول اختلاس می‌کنیم!



باشگاه الهلال عربستان که فصل گذشته به‌خاطر شیوع ویروس کرونا در اردوی این تیم از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد، امسال عزمش را جزم کرده هر طور شده عنوان قهرمانی این مسابقات را به‌دست بیاورد. البته به گمان‌مان الهلال در تعیین قاره‌ها دچار مشکل شده و اینطور که آنها دارند خرج می‌کنند، منظورشان لیگ قهرمانان اروپاست! به هر حال باشگاه عربستانی بعد از جذب ماره‌گا از پورتو، ماتیوس پریرا، هافبک برزیلی را هم از وست‌بروموویچ جذب کرده است. از قرار معلوم بهای رضایتنامه این بازیکن در کنار دستمزد 3 ساله‌اش، به پول ما چیزی حدود هزار میلیارد تومان می‌شود؛ رقمی که اختلاس‌خورش ملس است! بیچاره استقلال که باید با چنین تیمی رودررو شود، اما به‌خاطر پول نزدیک است مهدی قائدی را هم بفروشد.

پیشنهادی برای فرهاد نداری؟

انصافا یکی از بامزه‌ترین نقل‌قول‌های این سالیان فوتبال ایران، اظهارنظر رشید مظاهری بعد از نیمکت‌نشینی در استقلال بود. این دروازه‌بان که با هزینه‌ای بالا به جمع آبی‌پوشان پیوست، پس از مدتی به‌خاطر افت فنی نیمکت‌نشین شد. وقتی از او پرسیدند چرا این اتفاق رخ داده، گفت: «خودم از فرهاد مجیدی خواستم به حسین حسینی بازی بدهد.» به هر حال عالی بود این مصاحبه و حالا حالاها در ذهن‌مان باقی خواهد ماند. امروز اما حسینی به‌خاطر محرومیت حضور در فینال جام حذفی را از دست داده و اگر زحمتی نیست، خود آقا رشید باید قبول مسئولیت کند و درون دروازه آبی‌ها قرار بگیرد. البته باز هم امر، امر رشید جان است و شاید ایشان صلاح بدانند گلر سوم بازی کنند. در هر صورت مجیدی منتظر تعیین تکلیف است.

درست مثل خود من!

جلال حسینی خطاب به محمدحسین کنعانی‌زادگان استوری گذاشته و نوشته: «درهای پرسپولیس همیشه برای بازگشت عاشقان واقعی این تیم باز است.» استوری کاپیتان فقط عبارت «مثل خود من» را کم دارد! به هر حال خود جلال آقای حسینی جزو خیل کثیر پرسپولیسی‌هایی است که برای افزایش درآمد راهی قطر شدند و بعد از پر کردن حساب بانکی به پرسپولیس برگشتند. جلال این کار را پیش از شروع لیگ چهاردهم کرد و باعث شد نایب‌قهرمان لیگ سیزدهم، تا میانه‌های جدول سقوط کند. او اما بعد از یک سال بازی در قطر و یک سال پشت خط ماندن از سوی برانکو به پرسپولیس برگشت و الان کلی عزت و احترام دارد. در نتیجه کنعانی و شجاع خلیل‌زاده هم می‌توانند برگردند، درست مثل وحید امیری، مهدی ترابی، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی و دیگران!

این خبر را به اشتراک بگذارید