21
یکشنبه 17 مرداد 1400
شماره 8287
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کوتاه از حادثه/ کلاهبرداری 33میلیاردی از سرمایه‌گذاران بورسی

مردی که به بهانه سرمایه‌گذاری در بورس خارجی 33میلیارد تومان از طعمه‌هایش کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.
ویژه
یک بیمار کرونایی که باید در قرنطینه باشد؛ ضمن پرداخت 600هزار تومان برای تست و چندصد هزار تومان برای اسکن ریه و ویزیت و البته همگی با دفترچه بیمه برای تهیه داروی فاویپیراویر کل داروخانه‌های شهر را زیر پا گذاشتم و در نهایت به واسطه معرفی یکی از دوستان به داروخانه مربوطه مراجعه کردم و بدون معطلی با پرداخت دو میلیون چند ورق قرص تهیه کردم.
پیگیری
اگر تا کنون کلاهبرداران تلفنی   به بهانه برنده شدن در قرعه‌کشی طعمه‌هایشان را پای دستگاه عابربانک می‌کشاندند تا حسابشان را خالی کنند، حالا و با نخ‌نما شدن این ترفند تکراری‌ نقشه‌ای جدید برای سرقت از حساب‌های بانکی کشیده‌اند.
عامل قتل مرد جوان در بزرگراه خرازی تهران در اراک دستگیر شد

دستگیری قاتل فراری پس از 3ساعت محاصره در مرغداری

جنایی
یک‌ماه پس از قتل هوادار یکی از سلبریتی‌ها در غرب تهران، مأموران انتظامی استان مرکزی موفق شدند او را که در یک مرغداری پنهان شده بود دستگیر کنند.
زنان خوشحال عامل عصبانیت مهاجم توکیو

زنان خوشحال عامل عصبانیت مهاجم توکیو

مرد ژاپنی که مدعی است با دیدن زنانی که خوشحال به‌نظر می‌رسیدند عصبانی می‌شده، پس از حمله خونین به مسافران قطاری در توکیو، 10نفر را مجروح کرد.
تبریک روز خبرنگار؟
تبریک روز خبرنگار؟
خود خبرنگارها بهتر از هر کسی می‌دانند که تبریک روز خبرنگار، به‌ترتیبی که در این سال‌ها گفته می‌شود، شنیدن ندارد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
روابط‌عمومی شرکت بهره‌برداری قطارهای شهری تهران و حومه پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان پارکینگ متروی کرج قیمت‌های غیرمنصفانه دارد در ستون با مردم روز نهم تیرماه پاسخ داده است: احتراما ضمن تشکر و قدردانی از این مسافرمحترم به اطلاع می‌رساند هزینه پارک خودرو از رانندگان، طبق تعرفه اعلامی از سوی اتحادیه پارکینگ‌داران استان البرز دریافت می‌گردد و همچنین نظارت بر نحوه فعالیت بهره‌برداران پارکینگ‌های مترو به‌صورت مستمر توسط کارشناسان و ناظران شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه انجام می‌پذیرد.