17
شنبه 12 تیر 1400
شماره 8259
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آماربازی

در بازی تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر رکورد‌های زیادی به ثبت رسید که بد نیست نگاهی به آنها داشته باشیم.
ویژه
سهمیه مهدی پیرجهان در دوی 400متر با مانع قطعی شد و دوومیدانی ایران با 4 نفر به بازی‌های المپیک توکیو می‌رود.
درحالی‌که همه منتظر بودند تا ولادیمیر آلکنو، سرمربی تیم ملی والیبال اسامی 12نفر نهایی این تیم در المپیک را اعلام کند، او 19بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.
براساس خبرهایی که در رسانه‌ها می‌خوانیم، معمای باشگاهی که برای دادن رضایتنامه بازیکن یک‌میلیارد تومان خواسته بود، حل شد، اما داستان ادامه دارد. ذوب‌آهن برای رفتن زهرا خواجوی، دروازه‌بان تیم شرط گذاشت، وقتی خبر رسانه‌ای شد، تکذیب کرد، ولی هنوز رضایتنامه‌ای صادر نشده است.
قرار بود نقدها از بازی‌های ضعیف تیم ملی بسکتبال در بازی‌های دوستانه با ژاپن باشد؛ چرا تیم یک‌ماه قبل از شروع بازی‌های المپیک با اختلاف بالای 20امتیاز به ژاپنی باخت که همه بازیکنان اصلی‌اش را در ترکیب نداشت؟ چرا حتی نتایج این بازی‌ها در سایت فدراسیون منتشر نشد؟ چرا سرمربی تیم هیچ توضیحی درباره وضعیت بازیکنانش نمی‌دهد؟ و...
تونی کر‌وس 31‌ساله تصمیمش برای خداحافظی از تیم ملی آلمان را عملی کرد. او که با تیم ملی آلمان قهرمانی جهان را در کارنامه دارد، عصر دیروز با انتشار متنی در اینستاگرام، خداحافظی‌اش را رسانه‌ای کرد.
درحالی‌که لاپورتا به خبرنگاران درباره روند تمدید قرارداد مسی گفته صبر داشته باشند، به‌نظر می‌رسد صبر هم چاره کار نخواهد بود. مشکل اصلی در فیرپلی مالی است. مسی که در 4سال آخرین قراردادش سالی 137میلیون یورو حقوق و پاداش می‌گرفت، با توجه به شرایط اقتصادی باشگاه نمی‌تواند چنین پولی دریافت کند.

رسوایی ترجمه

انتشار یک ویدئو در شبکه‌های اجتماعی نشان داد که یورو‌2020، برنامه‌ای که بازی‌های جام ملت‌های اروپا را در تلویزیون پوشش می‌دهد، هر‌روز با ترجمه‌های نادرست، مخاطبان را گمراه می‌کند
پربیننده‌ترین برنامه تلویزیون ایران در یک‌ماه گذشته، حالا با یک اتهام بزرگ روبه‌رو شده است: ترجمه غلط و تحریف‌شده مصاحبه بازیکنان و مربیان تیم‌های اروپایی، آن هم نه یک یا چندبار که تقریبا هر‌روز و در بیشتر گفت‌وگوهایی که پخش می‌شد.
نبرد یخی

نبرد یخی

کم‌طرفدارترین دیدار مرحله یک‌هشتم را دانمارک و چک برگزار می‌کنند
پس از برگزاری 2‌دیدار در مسیر ناهموار فینال و جایی که بلژیک با ایتالیا و اسپانیا با سوئیس روبه‌رو شدند، حالا نوبت شب دوم مرحله یک‌چهارم پایانی یورو2020 است که مسیر سرراست‌تری به سمت فینال است؛ چک - دانمارک ساعت20:30 در باکو و اوکراین - انگلیس ساعت23:30 در ورزشگاه المپیکوی رم.
بازی در غربت
بازی در غربت
انگلیس برای نخستین و آخرین بار در جایی غیراز ومبلی بازی می‌کند
انگلیسی‌ها پس از 55سال توانستند آلمان را در مرحله حذفی یک تورنمنت بزرگ شکست دهند. حالا وقت رسیدن به نیمه‌نهایی است، کاری که ساوث‌گیت در آن تخصص دارد.
تنها 5هفته به پایان لیگ‌برتر فوتبال ایران مانده و غیر از پرسپولیس و سپاهان به نظر نمی‌رسد تیم دیگری شانس قهرمانی داشته باشد؛ با این وجود هر هفته اعتراض به داوری‌ها بیشتر از قبل می‌شود.

بهتر از این نمی‌شد

طبیعتا هواداران فوتبال نباید از قرعه رقم‌خورده برای تیم ملی کشورمان ناراضی باشند.

نکته بازی/ تعویض اضافی نکردند؟

فراز کمالوند طوری استقلال را رها کرد و با عجله روی نیمکت سایپا نشست که فکر کردیم او قرار است برای نارنجی‌پوشان سهمیه آسیایی کسب کند.

نتیجه بگیر، احترام بخر

ظلم، ظلم است؛ شاخ و دم هم ندارد. هر کجا نشانه‌هایش ظاهر شد، باید به اندازه وسع‌تان برای مقابله با آن تلاش کنید.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس - فصل بیستم
برنامه بازی‌های لیگ برتر جام خلیج فارس
جام حذفی