• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 8 تیر 1400
کد مطلب : 134449
+
-

نقل‌وانتقالات یواشکی

درحالی‌که همه سرگرم یورو هستیم، خرید و فروش بازیکن در رده باشگاهی متوقف نشده است

به‌ موازات رقابت‌های یورو که حواس مردم به بازی‌های ملی در اروپا و حتی کوپا‌آمریکاست، چند جابه‌جایی ریز و درشت بین باشگاه‌های اروپایی و آسیایی صورت گرفته یا در شرف انجام است که می‌تواند جذابیت فوتبال باشگاهی را در روزهای تعطیلی آن هم حفظ کند.
    فابریتزیو رومانو معمولا اخبارش درست از آب در‌می‌آید. رومانو نوشته که باشگاه آاس‌رم و مورینیو با دروازه‌بان تیم ملی پرتغال، روی پاتریسیو که عضو تیم ولوز است، برای فصل آینده به توافق رسیده‌اند. مذاکره با آرسنال برای جذب گرانیت ژاکا هم به مرحله خوبی رسیده و این انتقال هم به‌زودی انجام می‌شود.
    اخبار نقل‌وانتقالاتی جان لوکا دی‌مارتزیو هم مو لای درزش نمی‌رود. خبر نقل‌وانتقالاتی این‌دفعه مذاکراتی است که بین اینتر با آرسنال بر سر جذب هکتور بیرین صورت گرفته اما این مذاکره داستان دارد. آرسنال با 20میلیون یورو حاضر به فروش مدافع راست اسپانیایی این باشگاه است اما چیزی که اینتر را از چلسی به سمت دیگر باشگاه لندنی کشانده، به انتقال اشرف حکیمی به پاری‌سن‌ژرمن مربوط می‌شود. اشرف که با 40میلیون یورو از رئال خریداری شده و هنوز پولش هم کامل به رئال پرداخت نشده بود، حالا با 60میلیون+20میلیون پاداش به پاریس می‌رود چون همسر این مدافع مراکشی هم این شهر را برای ادامه شغلش انتخاب کرده. چلسی از همین ناراحت است. آنها هم خواهان اشرف بودند و حالا که اینتر او را به پی‌اس‌‌جی فروخته، حاضر نیستند مارکوس آلونسو را به اینتر بدهند. اگر بیرین هم نشد، اینتری‌ها سراغ خرید زاپاکاستا می‌روند که او هم اسپانیایی اما ارزان‌تر است.
    مانوئل نویر پستش در بایرن‌مونیخ و تیم ملی را به احدالناسی نمی‌دهد. برای همین الکساندر نوبل که فصل قبل برای رقابت با این دروازه‌بان خریداری شده بود، مجبور است بایرن‌مونیخ را موقتا ترک کند. او با قراردادی قرضی و به‌مدت 2فصل به موناکو در فرانسه می‌رود. دلیل این انتقال هم حضور کوواچ، سرمربی قبلی بایرن روی نیمکت این باشگاه فرانسوی است. با رفتن نوبل، اولرایش برای نیمکت‌نشینی نویر به این باشگاه برمی‌گردد.
    باشگاه‌های آسیایی هم دنبال بازیکنان پابه‌سن‌گذاشته معروف می‌گردند. النصر عربستان و السد قطر پیشنهاد به بواتنگ و سرخیو راموس را تکذیب کردند اما گویا الهلال که اشتهای سیری‌ناپذیری برای خرید ستاره‌های پیر دارد، می‌خواهد فرانک ریبری 38ساله را از فیورنتینا به آسیا بیاورد.
    سرخیو راموس هم به پاری‌سن‌ژرمن خیلی نزدیک است. اگر برادرش که مدیر برنامه‌هایش هم هست، سوتی ندهد، این انتقال انجام می‌شود چون خبرنگاری به نام کعبی که به این باشگاه فرانسوی نزدیک است و اولین‌نفری بوده که خبر تمدید قرارداد نیمار را منتشر کرده، برای بار چندم علامت‌هایی داده تا متوجه شویم این اتفاق شکل می‌گیرد. او یکی از توییت‌های قبلی‌اش درباره راموس را بازنشر یا ری‌توییت کرده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید