• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 8 تیر 1400
کد مطلب : 134456
+
-

آماربازی

03
یکشنبه‌شب بازی حساس سپاهان و فولاد در شهر اهواز بدون گل تمام شد تا زردپوشان برای سومین بار در این فصل یک بازی را بدون گلزنی به پایان برسانند. سپاهان در 21بازی از 24بازی‌اش در این فصل گل زده و فقط 3بار ناکام شده که این بهترین رکورد در میان تمامی تیم‌هاست. پرسپولیس در 20بازی گل زده و 4بازی را بدون زدن گل به پایان رسانده است. جالب اینکه گل نزدن این دو تیم در روز باخت‌ها اتفاق نیفتاده و هر دو تیم در جریان باخت‌هایشان گل زده‌اند. سپاهان 3مساوی بدون گل با پرسپولیس، نفت مسجدسلیمان و فولاد داشته و پرسپولیس هم با 4تیم سایپا، نفت مسجدسلیمان، سپاهان و نفت آبادان تساوی بدون گل داشته است.

0/44
 بازی فولاد و سپاهان در حالی بدون گل تمام شد که تیم میزبان کمی بیشتر از میهمان بالای جدولی‌اش امید گل ایجاد کرد. هرچند در یک بازی محتاطانه هر دو تیم امید گل پایینی خلق کردند و مجموع امید گل سپاهان و فولاد به عدد یک هم نرسید. امید گل شاگردان جواد نکونام در این بازی 0/44و امید گل تیم نویدکیا هم 0/30بود. اما جالب است که تعداد شوت‌های سپاهان 3برابر فولاد بوده است! زردپوشان 6شوت زدند که نیمی از آنها داخل چارچوب بوده اما فولاد فقط 2بار شوت زده که یکی از آنها در چارچوب دروازه قرار گرفته است. سپاهان در ملکیت توپ و تعداد پاس هم تیم برتر میدان بوده اما همانطور که ذکر شد فولاد موقعیت‌های باکیفیت‌تری ایجاد کرده است.

7/97
محمد آبشک با نمره متریکای 7/97بهترین بازیکن بازی فولاد و سپاهان شد و امید نورافکن هم بهترین بازیکن سپاهان در این بازی لقب گرفت. آبشک، هافبک جنگنده فولاد در این بازی 11نبرد موفق، 7قطع پاس و 21بازیابی توپ داشت تا در تمامی این آیتم‌ها بهترین آمار را بین 22بازیکن حاضر در میدان داشته باشد. او که مهم‌ترین عنصر فولادی‌ها در کارهای دفاعی است در این بازی 2پاس کلیدی هم ارسال کرد تا در کارهای هجومی هم نقش مؤثری داشته باشد. به جز آبشک، نمره هیچ‌یک از بازیکنان فولاد در این بازی به 7نرسید اما در ترکیب سپاهان 3بازیکن نمره بالاتر از 7گرفتند که هر 3نفر در خط دفاعی بازی می‌کنند. امید نورافکن (7/54)، گولسیانی (7/22) و نژادمهدی (7/19) بهترین بازیکنان سپاهان در این بازی بودند.

این خبر را به اشتراک بگذارید