• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 8 تیر 1400
کد مطلب : 134457
+
-

نکته بازی/باز به انصاف علی دایی!

بعد از رسیدن کریس رونالدو به رکورد 109گل زده ملی علی دایی، شهریار فوتبال ایران واکنش خیلی متمدنانه‌ای به این موضوع نشان داد و از اتفاق رخ داده ابراز خرسندی کرد. دایی البته در مصاحبه‌اش با رسانه‌های اروپایی اعلام کرده تعداد گل‌های واقعی او 111است که 2 تا از آنها به دلایلی به ثبت نرسیده است. البته همه کسانی که رکوردشان شکسته می‌شود از این حرف‌ها می‌زنند، اما باز گلی به گوشه جمال علی دایی که به افزایش 2 گله آمار خودش بسنده کرد. وقتی رونالدو 767گل پله در مسابقات رسمی را شکست، اسطوره فوتبال برزیل ناگهان زیر همه‌‌چیز زد و تعداد گل‌هایش در بخش معرفی اینستاگرام را به هزار تغییر داد. یعنی پسر رونالدو هم باید بعد از او گل بزند تا این رکورد بشکند!

تکرار عجیب یک اتفاق

روابط در باشگاه استقلال شکل عجیب و غریبی پیدا کرده است. مرزبندی بین مدیران و مربیان تیم هر لحظه شدیدتر می‌شود. حالا کار به جایی رسیده که کمیته انضباطی باشگاه 3 بازیکن را به‌دلیل مصاحبه‌های‌شان فراخوانده است. رشید مظاهری، عارف غلامی و فرشید اسماعیلی 3 نفری هستند که باید پاسخگوی رفتارهای اخیرشان باشند. در این میان اما فرهاد مجیدی با موضوع مخالفت کرده و بازیکنانش را از حضور در کمیته انضباطی منع کرده است. جالب اینجاست که فصل گذشته هم دقیقا همین اتفاق در استقلال رخ داد. در زمان مدیریت احمد سعادتمند، باشگاه فرشید اسماعیلی و وریا غفوری را به کمیته انضباطی احضار کرد، اما فرهاد مجیدی به بازیکنان گفت حق ندارند در کمیته حاضر شوند. به‌نظر می‌رسد رئیس واقعی در استقلال فرهاد مجیدی است.

آن وقت شما شایستگی داری؟

ماشین‌سازی ترحم‌برانگیزترین باشگاه این فصل لیگ برتر بود؛ تیمی که مالکیت مشترکش با تراکتور باعث شد حتی قدرت حفظ بهترین بازیکن نیم‌فصل اولش یعنی پیمان بابایی را هم نداشته باشد. وضعیت این باشگاه آنقدر عجیب بود که در طول فصل چند مربی عوض کرد و در یکی از شگفت‌انگیزترین اتفاقات ممکن، حبیب گردانی بعد از 4 سال محرومیت به خاطر دوپینگ، سر از این تیم در آورد! از همان ابتدا هم چنین انتقالی عجیب بود و حالا که این تیم تخته‌گاز به سمت سقوط پیش می‌رود، علیرضا اکبرپور این بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داده است. گردانی هم در واکنش به این ماجرا گفته: «اکبرپور صلاحیت مربیگری در ماشین‌سازی را ندارد.» حالا به اکبرپور کاری نداریم، اما خود شما با این حالت، صلاحیت بازی در لیگ برتر را داری؟

این خبر را به اشتراک بگذارید