17
پنج شنبه 20 خرداد 1400
شماره 8240
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فوتبال

فوتبال
ویژه
تیم ملی فوتبال زنان ایران سه‌شنبه شب در ورزشگاه اسپارتاک بابرویسک 6گل از بلاروس خورد اما باخت آنها با کمترین انتقاد همراه بود. آخرین بازی که تیم ملی زنان پیش از این انجام داده بود، فروردین1398 در مقدماتی المپیک بود.
فدراسیون کاراته و فدراسیون قایقرانی به 2 ورزشکار وعده‌هایی داده‌اند که به نظر نمی‌رسد عملی شود و حتی احتمال دارد جنجال هم به پا شود.
فرهاد مجیدی با انتشار یک مطلب بلندبالا در صفحه رسمی‌اش بار دیگر به انتقاد از مدیران باشگاه استقلال و حتی مقامات بالاتر ذیربط و بی‌ربط پرداخته است.
چهره درخشان بازی ایران و بحرین مهدی طارمی بود؛ ستاره‌ای که 2 پاس گل داد و یک گل زد تا تیم ملی کشورمان نیمی از راه صعود به مرحله بعد را پشت سر بگذارد.

تفاوت را احساس کنید

یورو 2020 با وقفه یک‌ساله از فردا شب آغاز خواهد شد، کرونا و تعداد بالای میزبانان باعث شده فوتبالی‌ها خودشان را آماده عجیب‌ترین یوروی تاریخ کنند
رقابت‌های یورو1+2020 از ساعت23:30 فردا با دیدار افتتاحیه بین تیم‌های ایتالیا و ترکیه و در ورزشگاه المپیکوی رم آغاز می‌شود.
استراحت‌ در مسیر بحرین - عراق

استراحت‌ در مسیر بحرین - عراق

تیم ملی فردا با تلفیقی از تیم اصلی و ذخیره‌ها به مصاف کامبوج می‌رود
رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی2022فردا جمعه در گروه‌های 8گانه آسیا پیگیری می‌شود و در گروهC ایران مقابل کامبوج می‌ایستد.
تکیه‌کلام برانکو شرح حال اسکوچیچ
تکیه‌کلام برانکو شرح حال اسکوچیچ
اگر بازی بعدی را نبریم، هیچ کاری نکرده‌ایم
یکی از رازهای حفظ پرسپولیس در اوج، رفتاری بود که برانکو ایوانکوویچ انجام می‌داد.
محمدحسین محمدیان در روز نخست رقابت‌های زیلکوفسکی لهستان در وزن ۹۷کیلوگرم موفق شد همه رقبایش را شکست دهد اما او کشتی‌های نزدیکی با 2کشتی‌گیر ایرانی داشت و المپیکی شدنش هنوز با تردید همراه است.

آماربازی

اگر کره‌شمالی از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی انصراف نداده بود، تیم ملی ایران الان با 12امتیاز در جمع تیم‌های دوم گروه‌های 8گانه صاحب رتبه سوم بود.

نکته بازی/ برزیل نبود، اما...

جماعت جالبی هستیم؛ بعد از شکست معترضیم و بعد از پیروزی هم همین ژست را حفظ می‌کنیم.

والیبال

والیبال
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8240