17
سه شنبه 18 خرداد 1400
شماره 8238
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آماربازی

سازمان لیگ فوتبال ایران بالاخره بعد از مدت‌ها بلاتکلیفی درباره بازی سوپرجام 99، تاریخ سی‌ام خرداد را برای این بازی تعیین کرده اما تعیین این تاریخ هم با اعتراض باشگاه پرسپولیس روبه‌رو شده و باز هم مشخص نیست این بازی در تاریخ مذکور انجام می‌شود یا نه.
ویژه
برای نخستین بار از سال 2010، فینال ان‌بی‌ای بدون حضور لبران جیمز و استفن کری برگزار می‌شود. ابتدا گلدن استیت و کری و بعد از آنها لیکرز مدافع عنوان قهرمانی و لبران جیمز حذف شدند.
بعد از ماه‌ها تأخیر و تعویق، بالاخره سازمان لیگ تاریخ بازی سوپرجام فوتبال ایران بین قهرمان لیگ و حذفی را اعلام کرد و بر این اساس پرسپولیس و تراکتور روز 30خرداد باید به مصاف هم بروند.
کمال کامیابی‌نیا به‌دلیل مصدومیت در اردوی تیم ملی به تهران برگشت. هافبک دفاعی پرسپولیس که این فصل در چند دیدار با حضور در پست مدافع میانی توانسته بود نمایش موفقی از خودش به جا بگذارد، نظر دراگان اسکوچیچ را به‌خود جلب کرد تا در لیست ملی‌پوشان در انتخابی جام جهانی حاضر شود اما با بدشانسی بزرگی مواجه شد و به اجبار منامه را ترک کرد.
خبری از وعده‌های همیشگی نیست. هر دوره قبل از بازی‌های المپیک، مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و حتی روسای فدراسیون‌ها از تعداد مدال‌هایی می‌گفتند که قرار است ورزشکارانشان بگیرند.
گویا رئال‌مادرید این فصل هم باید امباپه را فراموش کند. درحالی‌که کریم بنزما و امباپه از همراهی همدیگر در اردوی تیم ملی لذت می‌برند و کریم به دوست جوانش توصیه کرده که به رئال برود، مصاحبه پریشب ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن همه‌‌چیز را به‌هم ریخت.
بازار ورزش: آنطور که فدراسیون فوتبال ادعا می‌کند شرکت تولیدکننده ورزشی آلمانی «ال‌شپورت» اسپانسر تامین‌کننده لباس‌های تیم ملی است.

نبرد برسر دوبنده تیم ملی در ورشو

کشتی‌گیرانی که در 3 وزن 74، 97و 125کیلوگرم مدعی‌ هستند، از امروز در تورنمنت لهستان برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در المپیک توکیو رقابت می‌کنند
ترکیب تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در بازی‌‌های المپیک توکیو امروز و فردا در لهستان تکمیل می‌شود. غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی که در 3 وزن نفرات را مشخص کرده است، وعده داده کشتی‌گیران المپیکی وزن 74، 97و 125کیلوگرم را در تورنمنت زیلکوفسکی لهستان انتخاب کند.
شیری: از دعوت نشدن به تیم ملی ناراحت شدم

شیری: از دعوت نشدن به تیم ملی ناراحت شدم

مدافع سرخپوشان تأکید کرد پرسپولیس بهترین تیم ایران است و لیاقت قهرمانی را دارد
مهدی شیری مدافع راست پرسپولیس، با توجه به آسیب‌دیدگی سیامک نعمتی توانست در بازی جام‌حذفی مقابل شاهین بندرعامری فیکس بازی کند.
مهدی‌پور: اگر قهرمان نشدیم، دوست دارم سپاهان قهرمان شود
مهدی‌پور: اگر قهرمان نشدیم، دوست دارم سپاهان قهرمان شود
با وجود نتایج اخیر استقلال، هافبک میانی این تیم همچنان معتقد است آبی‌ها چیزی برای قهرمانی کم ندارند
مهدی مهدی‌پور، هافبک استقلال در آخرین هفته‌های قبل از تعطیلی لیگ برتر روند خیلی خوبی داشت و توانست یکی از مهره‌های کلیدی فرهاد مجیدی در ترکیب آبی‌پوشان باشد.
در شرایطی که لیگ برتر تعطیل است و همه نگاه‌ها به تیم ملی دوخته شده، فرهاد مجیدی در یک مصاحبه آتشین ویدئویی موضع تندی علیه مدیران قبلی و فعلی باشگاه استقلال اتخاذ کرد.

دعوت هیأت مدیره استقلال از مجیدی

مشکلات باشگاه استقلال کار را به جایی رساند که صدای فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌ها هم درآمد.

اسم رمز تمام پنجره‌ها

در 5سال گذشته هیچ پنجره نقل‌وانتقالاتی در فوتبال ایران باز نشده، مگر اینکه شایعه حضور رضا قوچان‌نژاد در یکی از تیم‌های کشورمان مطرح شده باشد! یک روز پرسپولیس، یک روز تراکتور و یک روز هم مثل امروز، استقلال را خواهان او عنوان می‌کنند.

نکته بازی/ کری هم نمی‌خواند

گویا یکی از معدود راه‌هایی که می‌تواند به خانه‌نشینی موقت مجریان و کارشناسان تلویزیونی منجر شود، کری‌خوانی‌های رنگی آنهاست.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
والیبال
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8238