02
سه شنبه 18 خرداد 1400
شماره 8238
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آغاز رقابت کاندیداهای شوراهای شهراز 20خرداد

به‌دلیل کمبود کاندیدا امکان برگزاری انتخابات در 8 شهر وجود ندارد
شوراها
با اعلام رسمی نتیجه اعتراض ۱۰هزار نفر به رد صلاحیتشان در انتخابات شوراهای شهر و روستا، رسما زنگ رقابت‌های شهر به صدا درآمده است و جریان‌های سیاسی به‌زودی از فهرست‌های انتخاباتی‌شان رونمایی خواهند کرد.
ویژه
نشست فصلی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، دیروز با حضور ۳۵کشور عضو آغاز به کار کرد.
مجلس
پس از 4‌ماه رئیس پلیس تهران خبر داده که طبق کیفرخواست در ۳ مورد برای علی‌اصغر عنابستانی، نماینده مجلس یازدهم قرار مجرمیت صادر شده.

کاندیداها در پیچ مناظره دوم

امروز دومین دور مناظره تلویزیونی نامزدها با موضوع سیاسی و اجتماعی برگزار می‌شود
براساس برنامه اعلامی ستاد انتخابات صداوسیما، امروز سه‌شنبه، 18خردادماه دومین مناظره کاندیداهای سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار خواهد شد و 7کاندیدای تأیید صلاحیت‌شده قرار است از ساعت 17بار دیگر در مقابل یکدیگر بنشینند و پاسخگوی سؤالات مجری مناظره باشند.

تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام‌محتشمی‌پور

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت روحانی مجاهد حجت‌الاسلام سیدعلی‌اکبر محتشمی‌پور را تسلیت گفتند.
درگذشت روحانی انقلابی
درگذشت روحانی انقلابی
حجت‌الاسلام علی‌اکبر محتشمی‌پور، وزیر سابق کشور و عضو مجمع روحانیون مبارز بر اثر ابتلا به کرونا صبح دوشنبه در ۷۵سالگی در بیمارستان خاتم‌الانبیای تهران درگذشت.
PDF ایران
کوتاه ایران
محسن رضایی گفت: در دولت اقدام و تحول، گزینش‌های خاص را کنار خواهیم گذاشت و از همه شایستگان در ایران استفاده خواهیم کرد؛ از مدیران دولت فعلی یازدهم و دوازدهم و دولت سابق نهم و دهم هم استفاده خواهیم کرد، جز کسانی که در پرونده‌های مفاسد دست داشته‌اند و مشکلاتی داشتند، از همه شایستگان استفاده خواهیم کرد.