17
دو شنبه 27 اردیبهشت 1400
شماره 8221
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

زیر حلقه/ هم‌قاره‌ای دختران

دختران بسکتبال 3نفره با امیدواری از بازی‌های گراتس اتریش حرف می‌زنند. این بازی‌ها 5خرداد برگزار می‌شود و در آن 3 تیم برتر از جمع 20تیم دنیا راهی المپیک توکیو می‌شوند.
ویژه
یک هفته بعد از استادالدوحه، روزنامه الرایه قطر هم جدایی محمدحسین کنعانی‌زادگان از پرسپولیس و پیوستن او به الاهلی را تأیید کرده است.
حتی اگر معجزه‌ای رخ بدهد و این چند هفته باقیمانده از قرارداد اشکان دژاگه و مسعود شجاعی با تراکتور به اجرا در‌بیاید، دیگر شکی نیست که دو طرف به پایان راه رسیده‌اند و همکاری‌شان در انتهای فصل ادامه نخواهد یافت.
ابتدای فصل جاری این شیخ‌دیاباته بود که باید تصمیم نهایی را در مورد ادامه همکاری با استقلال می‌گرفت.
پیروزی در داربی تهران، جایگاه پرسپولیس را به‌عنوان یکی از 2بخت اصلی قهرمانی در فصل جاری حفظ کرد و از نظر روحی و روانی هم روی سرخ‌ها تأثیر مثبت گذاشت.
غیر از گل عیسی آل‌کثیر، داربی 95تهران یک صحنه کلیدی دیگر هم داشت؛ جایی که در دقیقه سوم وحید امیری پا روی پای مهدی قائدی گذاشت و او را در محوطه جریمه سرنگون کرد.
«این اردو و غذایی که می‌خوریم در حد بازیکنانی که قرار است به المپیک بروند، نیست.» این اعتراض بازیکنان تیم ملی والیبال است.

عصبانی بودیم چون همیشه حق استقلال را می‌خورند

بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بان‌های استقلال در گفت‌و‌گو با همشهری ورزشی از اتفاقات داربی گفته است او از عملکرد رشید مظاهری هم دفاع کرده چراکه اعتقاد دارد او روی گل‌های اخیر مقصر نبوده است
بهزاد غلامپور یکی از چهره‌های ویژه داربی 95بود. او که همیشه در این سال‌ها به واسطه خوشحالی‌های خاص خودش با مربیانی مثل استراماچونی، علی دایی و فرهاد مجیدی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته، این‌بار به‌خاطر حضور در درگیری‌های داربی سوژه شده است.
پایان عصر دوم زیزو

پایان عصر دوم زیزو

زیدان می‌خواهد پس از پایان لالیگا برای دومین بار از هدایت رئال مادرید دست بکشد
زیدان در اواخر کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با بیلبائو حرف‌هایی به زبان آورد که به‌نظر می‌رسید خوراک شرح عکس‌های اینستاگرامی و سخنان بزرگان باشد اما آن حرف‌ها طعم تلخی برای هواداران رئال داشت؛ وقتی گفت: «شاید فکر کنید که من خودم می‌روم چون مسئولیتش‌ را قبول کنم اما این درست نیست.
کورس ماشین پرتغالی با لهستانی
کورس ماشین پرتغالی با لهستانی
در روزی که کریستیانو رونالدو باز هم بدعهدی نکرد و رکوردی دیگر را به نام خودش به ثبت رساند، دستاورد لواندوفسکی چشمگیرتر از همتای پرتغالی‌اش بود.
فوتبال ایران
بالاخره زمان رسیدگی به اتفاقات جنجالی 2بازی بزرگ لیگ برتر سر رسید و کمیته انضباطی تعدادی از اعضای 3تیم صدر جدولی لیگ را احضار کرد.

آماربازی

سیدجلال حسینی با حضور در داربی روز جمعه تعداد بازی‌هایش در لیگ برتر را به 467رساند و رکورددار بازی در لیگ برتر ایران شد.

نکته بازی/دست از سر استقلال بردار

آقا ما خیلی هم خرافاتی نیستیم اما انصافا اینکه روند نزولی استقلال با ابراز علاقه علنی سوشا مکانی به این تیم آغاز شده هم مورد عجیب و غریبی است.

زور شیر به روباه نرسید

با عادی شدن تقریبی شرایط کرونایی در انگلیس، پس از یک سال‌ونیم هواداران فوتبال توانستند به ورزشگاه ومبلی راه یابند و فینال جام حذفی انگلیس را از نزدیک تماشا کنند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
گزارشگر خوب، این خاصیت را دارد که بازی‌های مهم فوتبال را خاطره‌انگیزتر کند.
کره‌شمالی رسما از مقدماتی جام‌جهانی انصراف داد؛ این اتفاق ممکن است به ضرر ایران تمام شود.
برنامه بازی‌ها