06
دو شنبه 27 اردیبهشت 1400
شماره 8221
ایرانشهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

درمان با تجهیزات قرضی

گرانی تجهیزات پزشکی و نیازمندی بخشی از بیماران موجب راه اندازی بانک های امانات تجهیزات پزشکی در تعدادی از استان‌ها شده است
گزارش
مراقبت از بیماران خارج از بیمارستان، هم دشوار و هم هزینه‎بر است. این را حالا بسیاری از مردم بعد از شیوع کرونا می‎دانند؛ زیرا یکی از ملزومات برای بستری افراد در خانه، داشتن ساده‌ترین تجهیزات پزشکی مانند دستگاه‎های اکسیژن‌ساز و کپسول‎های اکسیژن است.
چالش‌آب دامداری در‌کُلر‌

چالش‌آب دامداری در‌کُلر‌

اهالی روستای «کلر» در بخش مرکزی گناوه در حالی درباره تامین آب آشامیدنی خود گلایه دارند که سرانه آب اختصاص یافته به آنها روزانه به بیش از 1600لیتر در روز می‌رسد
روستای «کلر» در بخش مرکزی گناوه در استان بوشهر قرار دارد و اهالی آن معتقدند طی سال‌های گذشته آب‌ آشامیدنی روستا با بحران مواجه بوده است.
پل‌های سیل‌زده لرستان تشنه اعتبار
پل‌های سیل‌زده لرستان تشنه اعتبار
۲۵ماه از سیل فراگیر فروردین۹۸ می‌گذرد؛ زمانی که برای جبران مافات و خسارت ناشی از این اتفاق کافی به‌نظر می‌رسد. لرستان یکی از استان‌هایی بود که در سیل خسارت‌ زیادی دید؛ خسارت‌هایی که فقط مربوط به آبگرفتگی نبود.
اقتصادی
مردم کردستان ۱۶سال چشم‌انتظار تصویب طرح منطقه آزاد تجاری- صنعتی بانه و مریوان بوده‌اند‎؛ منطقه‌ای که در وسعت۵۴۰۰ هکتار طراحی شده است.