21
دو شنبه 27 اردیبهشت 1400
شماره 8221
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

با مردم/ تکلیف کارمند یا کارگر بودن خدمتگزاران مدارس مشخص شود

نیروهای سرایدار و خدمتگزار مدارس نه طبق قوانین کارگران حقوق می‌گیرند و نه معادل قوانین کارمندان.
ویژه
فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان از دستگیری زنی ۲۹ ساله که در یک اختلاف خانوادگی خواهر ۳۶ ساله خود را به قتل رسانده بود، خبرداد.
چند مأمور قلابی که وانمود می‌کردند در تعقیب یک سارقند   وارد یکی از پاساژهای بازار تهران شدند و توانستند فرش‌های نفیس آنجا را سرقت کنند.
داخلی
​​​​​​​2‌ماه پس از گروگانگیری پزشک کنگانی توسط 4زن و مرد و اخاذی میلیاردی از خانواده او، کارآگاهان پلیس موفق به دستگیری آدم ربایان شدند.
مردی در خانه مملو از زباله، 4روز با جسد پسرش زندگی کرد

قتل در میان زباله

جنایی
کشف جسد پسر جوانی که همراه با پدرش در میان انبوهی از زباله در خانه‌شان زندگی می‌کردند کارآگاهان پلیس پایتخت را با معمایی جنایی مواجه کرده است.
کشف 150هزار دلار قاچاق در اتوبوس

کشف 150هزار دلار قاچاق در اتوبوس

مردی 150هزار دلار را به شکل ماهرانه‌ای دور پاهایش مخفی کرده و قصد قاچاق آنها را داشت اما در ایست و بازرسی پلیس دستش رو و دستگیر شد.
احتمال تولد کرونای ایرانی
احتمال تولد کرونای ایرانی
اگر در کشورمان وضعیتی مانند آمریکای لاتین و آمریکای‌جنوبی یا هند ایجاد شود، می‌توان از نظر تئوریک انتظار داشت که در کشور هم جهش ایرانی کرونا رخ دهد
بیش از یک سال از شیوع ویروس کرونا می‌گذرد و در این مدت، جهان، جهش‌های زیادی از این ویروس را به‌خود دیده است که نوع انگلیسی آن از همه پرآوازه‌تر بود. در کنار جهش انگلیسی اما در ماه‌های اخیر، جهش هندی، آفریقای‌جنوبی و برزیلی هم وارد میدان شده‌اند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
روابط‌عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «زیرگذر شهرک قدس بیرجند چه شد؟» در ستون با مردم روز 24فروردین‌ماه پاسخ داده است: تکمیل این قسمت از محور یادشده از قطعات با اولویت محور بیرجند -قائن است که به‌زودی با تامین قیر مورد‌نیاز عملیات آسفالت آن تکمیل شده و برای بهره‌برداری عموم آماده می‌شود.