06
دو شنبه 21 مهر 1399
شماره 8060
ورزشی
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
پرسپولیسی‌ها روز گذشته سخت در تلاش بودند تا هر طور شده پول برانکو را جور کنند و به‌دست او برساندند؛ اتفاقی که تا آخرین ساعات دیروز رخ نداد.
هاشم صیامی، رئیس فدراسیون دوومیدانی شد اما تبریک‌ها به مجید کیهانی رسید. کیهانی، رئیس سابق فدراسیون بود؛ او اسفند 98در انتخاباتی غیرقانونی رقابت را به افشین داوری، نامزد نزدیک به وزارت ورزش باخت.
پرسپولیس فقط 90 دقیقه تا رسیدن به بزرگ‌ترین ‌رؤیای تاریخش، قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا فاصله دارد؛ عنوانی که می‌تواند کلکسیون افتخارات سرخپوشان را کامل کند.
نتایج ضعیف سولشر در این فصل او را در آستانه اخراج از منچستریونایتد قرار داده است. باخت6بریک به مورینیو چیزی نیست که مدیریت باشگاه بتواند آن را هضم کند. حالا هر روز رسانه‌های انگلیسی که دستی بر آتش شایعات دارند، یک جانشین را برای سرمربی نروژی معرفی می‌کنند.

پیشنهاد 2/2میلیون دلاری قائدی رد شد

استقلالی‌ها این روزها منتظر روشن‌شدن تکلیف ستاره‌های تیم‌شان هستند ستاره‌هایی که حفظ آنها سخت و سخت‌تر شده است
تکلیف سرمربی و کادرفنی استقلال برای فصل جدید مشخص شده اما هواداران این تیم کماکان نگران آینده هستند. از طرفی پنجره نقل‌و‌انتقالاتی آبی‌ها که به‌خاطر بدهی شفر بسته شده، هنوز باز نشده تا خریدهای جدید کماکان وضعیت نامشخصی داشته باشند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
بعد از آنکه مهدی رسول‌پناه بسته بودن مسیر انتقال پول را عامل اصلی ناتوانی در پرداخت مطالبات برانکو عنوان کرد، علی کریمی به تندی به او یورش برد و گفت: «پول برانکو را بدهید، خودم به دستش می‌رسانم.»