12
دو شنبه 21 مهر 1399
شماره 8060
کووید-19
122
122
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
مدیرکل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: برای مقابله با ابعاد مخرب بیماری کرونا و کمک به کادر تلاشگر درمان کشور می‌بایست برنامه‌های فرهنگی را جدی بگیریم.
راهنما
دومین روز استفاده اجباری از ماسک با پرسش‌ها و ابهام‌های زیادی گذشت

ماسکت کو؟

برخی مأموران نیروی انتظامی به همشهری می‌گویند جریمه مردم به‌دلیل نداشتن ماسک به آنها ابلاغ نشده و فعلا تنها تذکر می‌دهند و مردم هم درباره اجرای طرح تازه اطلاعات زیادی ندارند
در دومین روز از اجرای دستور ستاد ملی مقابله با کرونا برای جریمه متخلفان ماسک، هیچ‌کس از جزئیات جریمه و نحوه برخورد با متخلفان خبر ندارد.
ایستادن روی یک پا

ایستادن روی یک پا

برق بینداز آن مرکب فخر را ، برق بینداز آن چهارچرخی را که شده مایه لعاب گرفتن فاصله فقیر و غنی، برق بینداز روزگار خاک گرفته‌ات را با همین دستمال کهنه، برق بینداز خاطره فردای فرزندانت را با چنین ایستادن مردانه روی یک پا. تو چقدر شبیه ناخدا‌خورشیدی پیرمرد، شبیه همانی که یک دست داشت اما رزق حلال زن و بچه‌اش را از دل دریا صید می‌کرد.
ماسک یا شیلد؟ بدون تردید ماسک
ماسک یا شیلد؟ بدون تردید ماسک
شما هم جزو افرادی هستید که می‌پرسند ماسک بهتر است یا شیلد؟ شیلد نوعی محافظ‌ صورت است که به‌صورت پلاستیک شفاف تمام صورت را می‌پوشاند و طرفدارانی دارد؛ به‌ویژه در میان کسانی که با ماسک احساس نفس‌تنگی می‌کنند.