• دو شنبه 21 مهر 1399
  • الإثْنَيْن 24 صفر 1442
  • 2020 Oct 12

ماسکت کو؟

برخی مأموران نیروی انتظامی به همشهری می‌گویند جریمه مردم به‌دلیل نداشتن ماسک به آنها ابلاغ نشده و فعلا تنها تذکر می‌دهند و مردم هم درباره اجرای طرح تازه اطلاعات زیادی ندارند
در دومین روز از اجرای دستور ستاد ملی مقابله با کرونا برای جریمه متخلفان ماسک، هیچ‌کس از جزئیات جریمه و نحوه برخورد با متخلفان خبر ندارد.

پرنده مهاجر پرسی چند؟

عرضه گوشت پرندگان مهاجر در رستوران‌های کشور ممنوع است. فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست، روز گذشته با ارسال نامه‌ای به اداره اماکن نیروی انتظامی از این نیرو خواست با تخلف آشکار عرضه گوشت پرندگان مهاجر در رستوران‌های تهران و شهرهای دیگر به‌شدت مقابله کند.

نجات با ماسک اجباری

مهم‌ترین راه پیشگیری از ویروس کرونا و ابتلا به بیماری کووید-19 ماسک زدن است؛ موضوعی که با مشاهده نخستین بیماران در کشور و شیوع بیماری در ماه‌های گذشته همیشه از سوی پزشکان و مسئولان مورد تأکید قرار گرفته و از روز شنبه هم اجباری شده است.

ورود دوباره پول حقیقی‌ها به بورس

بورس تهران دیروز برای چهارمین روز متوالی رشد کرد با این صعود پرقدرت مجموع ارزش بازارسهام 133هزار میلیارد تومان، معادل 4.5میلیارد دلار افزایش یافت این رشد پرقدرت به ورود دوباره سرمایه‌گذاران به بازار سهام منجر شد و امیدواری‌ها را برای تداوم روند صعودی افزایش داد.

بهشت و جهنم مرغ و تخم‌مرغ

5دلار و 83سنت در ازای 12عدد تخم‌مرغ. به نرخ امروزی دلار در ایران یعنی 29800 تومان، هر عدد تخم‌مرغ 14هزار و 477تومان خواهد بود.
محسن هاشمی در جلسه دیروز شورای شهر تهران خبر داد

خیابانی به نام شجریان

یکشنبه دویست‌و چهل‌و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران به ریاست محسن هاشمی برگزار شد و نامگذاری خیابانی به نام استاد محمدرضا شجریان مهم‌ترین خبری بود که مطرح شد و درنهایت جلسه با تصویب لایحه اساسنامه سازمان املاک و مستغلات و آیین‌نامه مالی و معاملاتی شهرداری تهران به پایان رسید.

حمله به دلار با حراج هلندی و تزریق در نیما

آلودگی هوای پاییزی رخ نشان داد

آتش‌بس شکننده در قره‌باغ