• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 21 مهر 1399
کد مطلب : 112905
+
-

نکته بازی

چرا انتقاد علی کریمی درست است؟
بعد از آنکه مهدی رسول‌پناه بسته بودن مسیر انتقال پول را عامل اصلی ناتوانی در پرداخت مطالبات برانکو عنوان کرد، علی کریمی به تندی به او یورش برد و گفت: «پول برانکو را بدهید، خودم به دستش می‌رسانم.» کریمی در بخش دیگری از پست انتقادی‌اش، از افشین پیروانی هم بابت غفلت از پرداخت دستمزد مهدی ترابی و فراهم شدن امکان فسخ قرارداد این بازیکن انتقاد کرده بود. برخی حامیان همیشگی پیروانی هم با ذکر این نکته که او فقط «سرپرست» تیم بوده و نقشی در این مسایل نداشته، به دفاع از افشین پرداختند. این در حالی است که با اعلام باشگاه پرسپولیس، افشین پیروانی روز 18خرداد به‌عنوان مسئول نقل‌وانتقالات معرفی شد و تا روز 10شهریور که ترابی قراردادش را فسخ کرد، تقریباً 3‌ماه فرصت داشت با بررسی قرارداد این بازیکن، جلوی ضرر را بگیرد.

رادو جنس اضافه نیست
برخورد باشگاه پرسپولیس با بوژیدار رادوشوویچ قشنگ مصداق بارز «نو که اومد به بازار، کهنه می‌شه دل‌آزار» است. دروازه‌بان کروات در همه این سال‌ها یار وفادار پرسپولیس بوده و هر گاه فرصتی پیدا کرده، بی‌منت با تمام تلاش برای تیم به میدان رفته است. او البته بعد از جدایی بیرانوند توقعات را برآورده نکرد و نیمکت‌نشین حامد لک شد؛ گلری که از بدو حضورش در تیم، درخششی خارق‌العاده داشت. دم لک گرم، اما این دلیل نمی‌شود پرسپولیسی‌ها حالا که احساس بی‌نیازی می‌کنند، به رادو بی‌احترامی کنند، پاداش او را ندهند یا تحویلش نگیرند. این همان دروازه‌بانی است که چند‌ماه پیش سمبل غیرت حساب می‌شد و با شوق و ذوق، قراردادش را 3 ساله تمدید کردید. هم آن ذوق‌زدگی بیش از حد غلط بود و هم این بی‌تفاوتی. به آدم‌ها مثل «آدم» نگاه کنید. حرمت‌شان را نگه دارید.

این یعنی دستاورد ملی
کلاً انتخاب‌های سعید عزت‌اللهی در سال‌های اخیر طوری بوده که اسم باشگاه‌های این بازیکن را 3 بار پشت سر هم نمی‌شود به زبان آورد. او که سابقه بازی در آمکارپرم روسیه و یوپن بلژیک را دارد، هم‌اکنون در تیم وایله بلدکلوب دانمارک توپ می‌زند. اصلا همین انتخاب‌های هوشمندانه تیم ملی را از سعید گرفت. به هر حال اخیرا یک سایت دانمارکی با آب و تاب در مورد صفحه اینستاگرامی یک میلیون و 300هزار نفری عزت‌اللهی مطلبی تهیه کرده و نوشته: «این بازیکن که در دانمارک گمنام است، برای ایرانیان سلبریتی محسوب می‌شود. او 2برابر کاسپر اشمایکل فالوور دارد.» خب البته دانمارک فقط 5میلیون نفر جمعیت دارد که 2 میلیون نفر کمتر از دنبال‌کنندگان صفحه علی کریمی است. در هر صورت ما از سایت دانمارکی بابت پرداختن به این دستاورد بزرگ ملی(!) قدردانی می‌کنیم.





 

این خبر را به اشتراک بگذارید