• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
دو شنبه 24 شهریور 1399
کد مطلب : 109982
+
-

نکته بازی

محبی دوم؛ به ضرر پرسپولیس؟
این روزها به دفعات خطاب به باشگاه‌های بزرگ لیگ برتری نوشته شد که بهتر است به جای نازکشی از بازیکنان گرانقیمت و پرمدعا، نیم‌نگاهی به لیگ یک داشته باشند. نهایتا هم سبد تیمی مثل پرسپولیس از خرید بازیکنان این دسته خالی ماند. حالا سایپا مهاجمی به نام مهرداد حیدری را از رایکای بابل جذب کرده که گویا فصل گذشته موفق به ثبت 15گل و 5پاس گل شده است. سایپا بعد از عقد قرارداد با این بازیکن، اعلام کرده او مورد توجه تیم‌های مختلف ازجمله پرسپولیس بوده است. شبیه این اتفاق پارسال هم رخ داد و گویا محمد محبی ابتدا به پرسپولیس پیشنهاد شد، اما مدیران وقت باشگاه او را جذب نکردند تا راهی سپاهان شود و درخشش قابل توجهی داشته باشد. حالا باید دید مهرداد حیدری هم تبدیل به «محبی» دوم می‌شود یا نه.

شما که باید خوشحال باشی!
خب؛ به میمنت و مبارکی امیر قلعه‌نویی هم به جمع منتقدان قانون منع جذب خارجی‌ها پیوست و گفت این قانون کارشناسی نیست. خدا از دل آدم‌ها خبر دارد، اما فکر می‌کردیم این قانون اگر قرار است فقط یک مدافع داشته باشد، او امیر قلعه‌نویی است. به هر حال ایشان رکورددار مصاحبه علیه مربیان خارجی محسوب می‌شود و در یک دوره اصلا اگر 2 عبارت «موی بور» و «چشم آبی» را از او می‌گرفتی، چیزی از مصاحبه‌هایش باقی نمی‌ماند. کسی که به دفعات ادعا کرده «اگر خارجی بودم مجسمه‌ام را می‌ساختید» چرا باید از بسته شدن مرزها شاکی باشد؟ اصلا فرض کنیم منظورتان این است که فقط خارجی باکیفیت بیاید. همین کی‌روش؛ بد بود؟ پس چرا این همه علیه‌اش مصاحبه کردید؟ ولش کن استاد؛  بی‌خیال.

آقا اسم «پرسپولیس» را فراموش کنید
برای موفقیت استقلال مهم‌ترین مسئله این است که آنها کلا اسم «پرسپولیس» را از ذهن و زبان‌شان کنار بگذارند. یعنی تا زمانی که این اتفاق رخ ندهد و همه هوش و حواس استقلالی‌ها پی حریف سنتی باشد، هیچ گره‌ای باز نخواهد شد. الان باز مجید نامجو مطلق گفته: «چرا پنجره پرسپولیس راحت باز شد، اما پنجره استقلال باز نشد؟» خب آقا پنجره شما به شفر مربوط می‌شود، اما حکم پرسپولیس در ماجرای برانکو هنوز نیامده که قرار باشد آنها محروم شوند. موضوع به همین سادگی است. الان اگر به جای ترابی و علیپور پرسپولیس، قائدی و دیاباته استقلال جدا شده بودند، دوباره آبی‌ها می‌پرسیدند چرا ما داریم تخلیه می‌شویم، ولی پرسپولیس ثبات دارد؟ قطعا یکی از دلایل دور ماندن استقلال از موفقیت، همین تمرکز بی‌پایان روی مسائل پرسپولیس است. به همین اندازه برای تیم خودتان وقت بگذارید لطفا!









 

این خبر را به اشتراک بگذارید