12
پنج شنبه 20 شهریور 1399
شماره 8034
ورزشی
23023622
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
جدول‌اعداد | 3743
جد‌‌‌‌‌‌‌‌‌ول 8034
دنبال کردن اخبار نقل‌وانتقالاتی در فوتبال ایران اعصاب فولادین می‌خواهد؛ در غیر این صورت آدم چطور می‌تواند این همه تزویر، ظاهرسازی، دورویی و دروغ را تحمل کند؟
لیگ بلژیک برای شارلوا و علی قلی‌زاده به بهترین شکل آغاز شده و این تیم با 4برد پیاپی در صدر جدول قرار دارد. نکته مهم تأثیرگذاری قلی‌زاده در ترکیب شارلوا بوده و این بازیکن در 4بازی 3پاس گل داده است.

پاندمی نقل‌وانتقالات

کرونا هم باعث راکدشدن بازار نقل‌وانتقالات فوتبال نشد
نقل‌وانتقالات این فصل با وجود اینکه به‌نظر می‌رسید به‌خاطر کرونا و شرایط اقتصادی باشگاه‌ها دچار رکود شود، همچنان رونق دارد. شاه‌ماهی نقل‌وانتقالات یعنی مسی بعد از کلی هیاهو نتوانست از بارسلونا جدا شود و به یکی از تیم‌های منچسترسیتی، پاری‌سن‌ژرمن یا یوونتوس برود اما بازار هنوز داغ است.

در قرارداد رشید دست بردند؟

تراکتور از مظاهری شکایت کرده اما ظاهرا این دروازه‌بان هم دلایل محکمی برای فسخ قرارداد داشته است
رشید مظاهری، دروازه‌بان تراکتور قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان در نیمه‌نهایی جام‌حذفی، قراردادش را با این تیم تبریزی به‌صورت یکطرفه فسخ کرد.
خریدهای آبی؛ کم‌کیفیت و پردردسر
از 3بازیکنی که استقلال جذب کرده 2بازیکن با شکایت تیم‌های سابق خود روبه‌رو هستند
مدیران استقلال که هتل آزادی تهران را به ساختمان دوم این باشگاه و مقر اصلی مذاکراتشان با بازیکنان جدید تبدیل کرده‌اند، در آخرین ساعات سه‌شنبه با 2بازیکن دیگر هم به توافق رسیدند و خبر استقلالی‌شدن بابک مرادی و متین کریم‌زاده در نخستین ساعات روز گذشته منتشر شد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
استقلال عصر دیروز چهارمین بازیکن را هم به لیستش اضافه کرد.
وضعیت بازار در فوتبال ایران آنقدر خراب است که یک مهاجم نیمچه استاندارد هم در دسترس تیم‌های مدعی نیست.