08
شنبه 14 تیر 1399
شماره 7978
ورزشی
23023624
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

برنامه لیگ

برنامه لیگ
ویژه
خولیو ولاسکو گزینه اصلی فدراسیون والیبال برای قرار گرفتن در راس تیم ملی بود اما به‌نظر می‌رسد او به پیشنهاد ایران جواب منفی داده است.
مدت‌هاست که بحث بازنشستگی جلال حسینی در رسانه‌ها مطرح می‌شود؛ شایعه‌ای که کاپیتان پرسپولیس هر بار با شنیدنش از کوره به در می‌رود. بعید است پرسپولیسی‌ها دوست داشته باشند به زور خداحافظی را به جلال تحمیل کنند؛ مخصوصا که او هنوز هم در بدترین حالتش از خیلی از مدافعان لیگ بهتر است.
انگار پرسپولیس و استقلال بر سر بیشتر مصدوم دادن با هم مسابقه گذاشته‌اند.
جنگ نابرابر؛ این اتفاقی است که چند سالی است لیگ کشتی با آن مواجه است.

خوشگذرانی یحیی در قعر جدول

پرسپولیس هفته گذشته با تیم آخر بازی کرد و این هفته با تیم ماقبل‌آخر روبه‌رو می‌شود
هفته بیست‌وسوم از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امشب با انجام 3بازی آغاز خواهد شد.
رئال نزدیک به جام، مسی در بن‌بست

رئال نزدیک به جام، مسی در بن‌بست

در فاصله 5هفته تا پایان لالیگا، فقط چیزی شبیه به معجزه می‌تواند سرنوشت بارسلونای بحران زده را تغییر دهد
پیروزی بر ختافه، اگرچه به دشواری و با یک ضربه پنالتی دیرهنگام به‌دست آمد، اما گامی بلند برای نزدیک شدن رئال مادرید به قهرمانی لالیگا بود.
حمله کرونا به فولاد
در آستانه بازی حساس با نساجی نیمی از بازیکنان فولاد به کرونا مبتلا شده‌اند
فولاد خوزستان که با 5 برد پیاپی در لیگ برتر، حالا موقعیت خوبی برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دارد، روز یکشنبه در دیداری حساس برابر نساجی قرار خواهد گرفت.

نکته بازی

نکته بازی
ظاهرا مربیان پیکان هنوز نتوانسته‌اند شکست تیم‌شان برابر پرسپولیس را هضم کنند. بعد از بازی عبدالله ویسی که گفته بود پرسپولیس را در سیمای قهرمانی ندیده، حالا محمدرضا طهماسبی هم همین حرف را تکرار کرده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
مهدی رحمتی از سوی سایت مرجع متریکا بهترین بازیکن هفته بیست‌ودوم لیگ‌برتر شناخته شد. دروازه‌بان 39ساله شهرخودرو در جریان پیروزی 2 بر یک مقابل ذوب‌آهن عملکرد درخشانی داشت و از متریکا نمره8.99 گرفت که بالاترین نمره این هفته بود.
به ‌گزارش بازار ورزش، برگزارکنندگان مسابقات تنیس اوپن فرانسه، یکی از 4 تورنمنت بزرگ گرنداسلم در سال، اعلام کرده‌اند که با وجود پاندمی کرونا می‌خواهند هر روز به ۲۰هزار تماشاچی۶۰درصد ظرفیت اجازه ورود بدهند. مسابقات امسال به ‌دلیل کرونا از ژوئن به ۲۷سپتامبر موکول شد.
تیم تراکتور با به‌جاگذاشتن آمار 21شوت به دروازه، هجومی‌ترین تیم هفته بیست‌ودوم لیگ برتر شد؛ اگرچه تراکتوری‌ها از این 21شوت هیچ نتیجه‌ای نگرفتند و نتیجه پایانی دیدار آنها مقابل نساجی یک بر صفر به سود میهمان بود.