13
دو شنبه 5 شهریور 1397
شماره 7465
ورزشی
12112
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

میزبانی خوب است ما مهمانان خوبی نبودیم

یادداشت یک
صداو سیمای ایران ترجیح داد بازی آسیایی جاکارتا را به همان شیوه رایج خود که جام جهانی را پخش کرد به تصویر بکشد. منتها فرقش با جام جهانی این بود که 40 خبرنگار و تصویربردار را به اندونزی فرستاده است تا مصاحبه اختصاصی داشته باشد.
ویژه
استقلالی‌ها امشب یک بازی بسیار مهم برابر السد قطر دارند و بر همین اساس مسوولان باشگاه قیمت بلیت ورزشگاه آزادی را افزایش داده‌اند.
سرانجام باشگاه پرسپولیس موفق شد تاریخ برگزاری بازی برگشت این تیم با الدوحیل قطر را تغییر بدهد و موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا را برای 24 ساعت جلو افتادن این مسابقه بگیرد.
فیروز کریمی از هدایت ماشین‌سازی یا همان گسترش‌فولاد تبریز برکنار شده، در حالی که کارنامه او تا اینجا واقعا غیرقابل دفاع نبوده است.
پرسپولیس باز هم با دو هافبک دفاعی بازی می‌کند؟
سامان قدوس شروعی رویایی در تیم جدیدش داشت.
مسابقات بازی‌های آسیایی را افرادی غیر از گزارشگران تلویزیونی گزارش می‌کنند.

تکرار کنید: روز استقلال !

تیتر یک
با وجود حضور ستاره‌های سرشناسی مانند ژاوی و گابی در ترکیب السد، وینفرد شفر می‌گوید بازیکنانش باور کرده‌اند که امروز، روز آن‌هاست
پاداش درخشش لیگ در جام‌جهانی؛ هیچ!

پاداش درخشش لیگ در جام‌جهانی؛ هیچ!

لیست اول تیم ملی بدون دیده‌شدن حتی یک ثانیه از مسابقات لیگ هجدهم اعلام می‌شود
گزارشگران فدراسیونی
گزارشگران فدراسیونی
صدا و سیما، گزارش و تفسیر بسیاری از مسابقات ورزشی را به مدیران روابط‌عمومی، مسئولان کمیته‌های فدراسیون‌ها یا حتی خود روسای فدراسیون‌ها سپرده است
بارسلونا در شبی که به لطف VAR از تساوی مقابل رئال وایادولید گریخت، به تنها تیمی در لالیگا تبدیل شد که در 7 فصل گذشته، هر دو بازی نخست خود را با برد پشت سر گذاشته است.

ویدیویی که پربیننده شد، حکمی که شکست

​​​​​​​کمتر از دو هفته پیش بود که کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ضمن بازبینی فیلمی از حواشی بازی استقلال و ذوب‌آهن در اصفهان، دو بازیکن تیم آبی‌پوش را تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین معلق کرد.

ناجیان کمرنگ!

خریدهای نیم‌فصل دوم پرسپولیس هم مثل خود این تیم چندان روی فرم نیستند

تاتنهام در قتلگاه لندنی‌ها

فصل قبل مورینیو با وجود همه انتقاداتی که از سبک او در منچستر می‌شد در بازی‌های رویارو با تاتنهام پوچتینو ناموفق نبود و دو برد مقابل یک باخت جلوی همتای آرژانتینی خود داشت.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
وینفرد، سرمربی استقلال از لیگ قهرمانان آسیا به عنوان یک اتفاق بزرگ یاد و تاکید کرد که نسبت به بازی امروز احساس خوب و مثبتی دارد.