8
دو شنبه 5 شهریور 1397
شماره 7465
ادب‌وهنر
123
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
سوم شهریور‌ماه دومین سالگرد زنده‌یاد داوود رشیدی بود؛ به همین بهانه هنرمندان تئاتر در تماشاخانه سنگلج  دور‌هم جمع شدند تا علاوه بر گرامیداشت زنده‌یاد رشیدی از خاطراتشان در سنگلج بگویند و برای دومین دوره نشان «داوود رشیدی» را به 4هنرمند اهدا کنند.
برخلاف آنچه می‌گویند، کتاب همچنان مخاطب و خواهان و خواننده دارد. کاغذ گران‌شده و کتاب‌ها با قیمت بالاتری در پشت جلد به بازار نشر می‌آیند. دانشگاه‌ها و مدارس هم تعطیلند و دانشجویان در شهرهای خود به دور از هیاهوی پایتخت و قلب کتابخوانی کشور، روزگار می‌گذرانند. هوا گرم است و رفتن به کتابفروشی‌ها حوصله می‌خواهد.
کارگردان خندوانه در پاسخ به همشهری:

بیشتر از ضعف، محدودیت داریم

خندوانه پنجمین فصل پخش خود را پشت‌سر می‌گذارد و چه هوادار این برنامه باشیم و چه نه باید این واقعیت را بپذیریم که به شهادت آمار و ارقام مدیران تلویزیون و البته موج سهمگین تعداد پیامک‌هایی که برای هواداری از بخش خنداننده‌شو ارسال شده‌است، بی‌تردید محبوب‌ترین برنامه فعلی روی آنتن تلویزیون است.
فرزند خاک

فرزند خاک

پنجم شهریور سالروز درگذشت مارکو گریگوریان 1304-1386 است
وقتی از کویر و خاک و کاهگل حرف می‌زنیم و ردپایش را در میان نقاشان امروز پی می‌گیریم به نام‌های بزرگی مثل پرویز کلانتری یا غلامحسین نامی می‌رسیم.
نویسندگان درباره سلامت می‌نویسند
نویسندگان و خالقان ادبیات تا چه‌اندازه به موضوع سلامت پرداخته‌اند؟ جواب چندان روشن و امیدبخش نیست.
PDF ادب‌وهنر
کوتاه ادب‌وهنر
«این کتاب روایتی از مشروطیت و آغاز دورانی جدید در تاریخ ایران است؛ جنبشی که صرفا سیاسی نیست بلکه هنر، ادبیات، فلسفه و حتی فقه را متحول می‌کند و جریان روشنفکری را شکل می‌دهد.»