4
دو شنبه 5 شهریور 1397
شماره 7465
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
تازه‌ترین گزارش هفتگی بانک مرکزی از نوسان قیمت کالاهای خوراکی پرمصرف در شهر تهران از تداوم روند صعودی قیمت‌ها حکایت دارد.
«نرخ تورم اعلام شده با واقعیت‌های اقتصادی همخوانی ندارد.» این را نه یک فرد عادی و عامی که درک درستی از اقتصاد ندارد بلکه کسی گفته که این روزها بر صندلی ریاست کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی تکیه زده و از قضا اقتصاد هم خوانده است.
تازه‌ترین برآوردهای آماری نشان می‌دهد ارزش کل سرمایه‌گذاری انجام شده در بازار مسکن تهران در 5‌ماه نخست امسال از مرز 40هزار میلیارد تومان گذر کرده و میانگین قیمت هر مترمربع آپارتمان در پایتخت به 7.5میلیون تومان رسیده است.

رونمایی از پراید 40میلیون تومانی

دبیر انجمن خودروسازان: پراید 40میلیونی محصول قیمت‌گذاری دستوری است
خودرو
کاهش عرضه خودروهای داخلی در بازار موجب رشد قیمت انواع خودروهای تولید و مونتاژ داخلی و نزدیک شدن قیمت پراید به مرز 40میلیون تومان شد.

سقف قیمت بلیت هواپیما تعیین شد

متولیان بازار بلیت هواپیما بالاخره پس‌از تحمل چند روز فشار مداوم رسانه‌ای بار دیگر تسلیم قیمت‌گذاری دستوری شدند.
مبنای تغییر شاخص‌ ارزشیابی خودرو
مبنای تغییر شاخص‌ ارزشیابی خودرو
تازه‌ترین خبرها از تأخیر در اعلام گزارش جدید ارزشیابی کیفی خودروهای داخلی حکایت دارد این در حالی است که نه‌تنها برخی الزامات وزارت صنعت برای توقف تولید خودروهای تک ستاره از ابتدای امسال محقق نشده بلکه به‌نظر می‌رسد با اجرای استانداردهای اجباری 85گانه خودرو ارائه این گزارش‌ها متوقف شود.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
کاظم فرج‌اللهی، فعال کارگری می‌گوید: معیشت قشر حقوق‌بگیر به وضعیتی رسیده که دولت علاوه برترمیم مزد براساس ماده 41قانون کار، باید دست به اقدامات مکمل بزند تا از فروپاشی اجتماعی جلوگیری کند.