• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
دو شنبه 5 شهریور 1397
کد مطلب : 28272
+
-

شفر: فصل قبل هماهنگ بودیم

این السد تیمی نیست که با پرسپولیس بازی کرد

وینفرد، سرمربی استقلال از لیگ قهرمانان آسیا به عنوان یک اتفاق بزرگ یاد و تاکید کرد که نسبت به بازی امروز احساس خوب و مثبتی دارد. شفر در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل السد قطر در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت:«لیگ قهرمانان یک اتفاق و مسابقه فوتبال بزرگ است. تمامی اعضای کادرفنی و بازیکنانمان دقیقه به دقیقه خوشحالند که فردا بازی دارند و مرتب تکرار می‌کنند فردا روز ماست. ما نیاز به کسب نتیجه خوبی داریم تا در بازی برگشت کارمان آسان‌تر باشد. احساس خوب و مثبتی نسبت به بازی دارم. تعدادی در گذشته فکر نمی‌کردند ما به اینجا بیاییم و درباره رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی صحبت کنیم. اینجا آمدن ما به خاطر کار تیمی و روحیه تیمی استقلال بود. اگر ما به این مرحله رسیده‌ایم، به خاطر کار مثبت تیمی‌مان بوده است. از طرفی یکی از دلایل اصلی حضور ما در این مرحله به خاطر حمایت طرفداران استقلال بوده است.»

سرمربی آلمانی استقلال در قسمت دیگری از حرف‌هایش خاطر نشان کرد:«السد تیم گذشته نیست که مقابل پرسپولیس بازی کرد. آنها دو بازیکن خیلی خوب گرفته‌اند. ما برای این بازی آماده هستیم، اما هنوز به آمادگی صددرصد نرسیده‌ایم، چرا که پنج بازیکن از ما جدا و پنج بازیکن جدید اضافه شده‌اند. هر روز با تیم کار می‌کنیم تا تیم آماده شود. به ‌هرحال امیدواریم ورزشگاه پر از تماشاگر شود.»

شفر در مورد اینکه هواداران استقلال از قیمت بالای بلیت بازی فردا ناراحت هستند، گفت:« قیمت بلیت‌ها را نمی‌دانم. من الان سرمربی هستم و اگر مسئولیت مدیریتی داشتم می‌توانستم قیمت بلیت‌ها را کم کنم، چیزی که اهمیت دارد پر شدن ورزشگاه است. تیم‌هایی مانند الریان یا العین یا ذوب‌آهن وقتی به ورزشگاه آزادی می‌آیند ورزشگاه را پر ببینند، عصبی می‌شوند. فضایی که در ورزشگاه آزادی ایجاد می‌شود به خاطر هواداران فوق‌العاده استقلال است.»

    دلیل موفقیت استقلال در فصل گذشته هماهنگی بود
شفر در واکنش به این پرسش که به نظرش بازیکنانی مثل علی کریمی و فرشید باقری می‌توانند جای خالی امید ابراهیمی را در تیم استقلال پر کنند، گفت:«بله، علی کریمی یکی از بهترین بازیکنان آسیاست. طبیعی است که هر بازیکنی به هر تیم جدیدی می‌رود تا در آن تیم جا بیفتد و به وظایفش آشنا شود، زمان می‌برد. کریمی بازیکنی است که می‌تواند تیم ما را در مسیر درست قرار دهد. او بازیکنی با پتانسیل بالاست و هیچ مشکلی ندارد و می‌تواند تیم ما را در مسیر خود قرار دهد. فرشید باقری هم همین‌طور است او علی‌رغم شرایطی که دارد و همه شما آن را می‌دانید روز گذشته با تمرکز بالا مانند سایر بازیکنان در تمرین شرکت کرد. دلیل موفقیت استقلال در فصل گذشته هم همین هماهنگی بود. بازیکنان جدید مانند الحاجی گرو و بازیکنان دیگر زمانی که به تیمی اضافه می‌شوند با تمرینات گروهی به هماهنگی لازم می‌رسند.»

حواشی نشست دو تیم استقلال و السد 
نشست خبری سرمربیان دو تیم السد و استقلال در شرایطی برگزار شد که فریرا، سرمربی السد وقتی وارد سالن کنفرانس مطبوعاتی شد با تعجب پرسید: چرا محل نشستن مربیان عوض شده است؟ این مربی با چهره‌ای خندان در کنفرانس شرکت کرد و پاسخگوی سوالات شد. همچنین در اواسط نشست میکروفون سرمربی السد به زمین افتاد که وی آن را برداشت و گفت: من قوی هستم و حواسم به همه چیز هست. در حاشیه این نشست سرمربی تیم استقلال در حالی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود که در اواسط نشست خبری سرو صدای ایجاد شده باعث توقف صحبت های او شد. مرد آلمانی وقتی این اتفاق رخ داد با چشم‌غره به خبرنگاران نگاه کرد که در نهایت با خنده نمایندگان رسانه‌ها روبه‌رو شد. در حاشیه نشست خبری که در فدراسیون برگزار می‌شد وینفر شفر با فریرا سرمربی السد در مقابل فدراسیون روبه‌رو شد و با یکدیگر به خوش‌و‌بش پرداختند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید