21
دو شنبه 21 اسفند 1396
شماره 7343
ورزشی
12112
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بیا رسید وقت درو

از گلخانه تا سر زمین فوتبال و ورزش در سالی که می‌آید
ویژه
فوتبال ایران در سال 96 هم پر از اتفاق های متناقض بود. چهره های مهمی در لیست بازنده‌ها و برنده های سال هستند.
دوومیدانی ایران در روزهای خوبی به سر می‌برد و از حالا به‌دنبال مدال‌آوری در جاکارتاست.
والیبال ایران با 14 اعزام بین‌المللی در سال 97 روزهای شلوغی را در پیش خواهد داشت.
فیلم‌های ورزشی که در سال آینده باید منتظرشان باشیم.
پیام نوروزی وینفرد شفر، سرمربی استقلال، ویژه همشهری ورزشی
مواضع متفاوت دو ستاره فوتبال ایران درباره سرمربی تیم ملی.
پیام نوروزی‌کی‌روش، سرمربی تیم ملی-اختصاصی همشهری ورزشی

تندرستی، صلح و عشق برای ایرانیان

در شب عید بزرگ نوروز دست‌های خود را سمت آسمان بلند کنید و تا آخرین لحظه کنار ما بمانید.
آخر خوش شاهنامه برای استقلال

آخر خوش شاهنامه برای استقلال

سال96 برای آبی‌ها با فاجعه العین شروع شد و با پیروزی شیرین در داربی به انتها رسید.
نگاه‌تان می‌کنیم!‌
گذر زمان، عقیده کارلوس کی‌روش درباره حضور در استادیوم‌های میزبان دیدارهای لیگ‌برتر را تغییر نداد. سرمربی پرتغالی تیم‌ملی از ماه‌ها قبل نه در ورزشگاه آزادی و نه در هیچ استادیوم دیگری از نزدیک شاهد برگزاری مسابقه‌های لیگ‌برتر نبوده و ترجیح داده ماه‌های پایانی سال را صرف سخنرانی‌های انگیزشی برای کارکنان یک بانک کند.
فوتبال ایران در سال96 قاب‌های تلخ و شیرین زیادی داشت. بسیاری از تماشاگران، استادیوم‌ها را در حال اشک ریختن ترک کردند اما سکانس‌های خنده‌دار زیادی نیز در طول سال اتفاق افتاد. لحظه‌هایی فراموش نشدنی در ورزشگاه‌ها، کنفرانس‌های مطبوعاتی والبته استودیوی برنامه‌های تلویزیونی.

برانکو: 96 را فراموش نمی‌کنم

سالی که گذشت برای سرمربی کروات پرسپولیس با نتایج فوق‌العاده‌ای تمام شد. کسب قهرمانی بعد از سال‌ها، صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان و نزدیک شدن به قهرمانی مجدد. شاید اگر شکست اسفند در داربی نبود حالا می‌شد96 را برای برانکو سال رویایی تصور کرد. سرمربی پرسپولیس در آستانه بازی برگشت برابر الوصل امیدوار است تا بتواند با یک پیروزی علاوه بر حفظ صدر‌نشینی سال96 را به خوبی به‌پایان برساند.

سال یک‌هزار ‌و‌سیصد و خیریت

فوتبال در ایران ورزش فوق‌العاده محبوبی است که درمورد آن، محتوای زیادی در رسانه‌ها و فضای مجازی تولید می‌شود. بین انبوه این محتوا اما، کلماتی هستند که تا مدت‌ها به یاد می‌مانند. سال96 هم از این کلمات کم نداشت؛ کلیدواژه‌هایی که هر کدام یک اتفاق بزرگ و عجیب را نمایندگی می‌کردند و خیلی از آنها سر زبان مردم افتاد. این آخر سالی بد نیست برخی از این کلیدواژه‌ها را با هم مرور کنیم.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
تقریبا نیمی از ورزش اینجاست؛ جایی در شمال تهران که در میانه دو‌اتوبان چمران و آیت‌الله رفسنجانی که یادگار امام در مجاورت آن قرار دارد.
کشتی ایران این روزها حال و روز خوبی ندارد رئیس فدراسیون کشتی استعفا داده است و بیانیه‌ پشت بیانیه منتشر می‌شود آن‌قدر حواشی مختلف در اطراف کشتی زیاد شده است که کمتر کسی به نتایج ضعیف کشتی‌گیران در مسابقات قهرمانی آسیا پرداخت.
بدون شک تیراندازان ایران در سال96، روزهای پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشتند و اتفاقات بی‌شماری بر این مسائل دامن زد. از مسابقات کشورهای آسیایی تا جام‌جهانی گابالا که دختران ایران سهم بزرگی در آن داشتند. مهم‌ترین نکته این فدراسیون اما حضور علی دادگر به‌عنوان جانشین سید‌مهدی هاشمی، رئیس سابق فدراسیون تیراندازی بود که پس از جنجال‌های فراوان اتفاق افتاد.