37
دو شنبه 21 اسفند 1396
شماره 7343
نوروزنامه‌سیاسی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دوباره ایران، دوباره امید

نگاه
بهار 96در انتخابات ریاست‌جمهوری دهم، نامزدهای دولت مستقر در مقابل تصویر بسیار سیاهی که جریان رقیب از فضای کشور ترسیم کرده بود، تلاش می‌کردند همچنان خط امید را زنده نگاه دارند
ویژه
دوستان «همشهری» لطف کرده و از بنده خواستند برای سالنامه، مطلبی بنویسم که ضمن احصای موارد نقض برجام توسط ترامپ، حاوی تحلیلی درباره چشم‌انداز برجام در سال 97 نیز باشد.
فرصت‌ها و چالش‌ها در هر جامعه‌ای دفعتا حادث نمی‌شود بلکه در طول زمان شکل می‌گیرد؛ هر چند ممکن است در سالی خاص بروز چشمگیری بیابد. در مروری گذرا بر رخدادهای سال96، فرصت ایجادشده برای ایران در منطقه را باید استثنایی در تاریخ معاصر ایران دانست.
محمدباقر نوبخت در گفت‌و‌گو با همشهری

خیلی‌وقت‌ها نگران از دست‌دادن اعتماد مردمیم

اعتراضات دی‌ماه گذشته که تیتر رسانه‌ها شد همه چشم‌انتظار بودند ببینند موضع دولت در این میدان که دستاوردهای اقتصادی او را نشانه گرفته، چیست؟
مهمانی‌های آقای رئیس‌جمهور

مهمانی‌های آقای رئیس‌جمهور

اگر به عکس‌های رئیس‌جمهور در سخنرانی‌ها و برنامه های مختلف دقت کرده باشید، همیشه مردی خوش‌پوش و بلندقامت را  کنار دست ایشان می‌بینید. مردی که تمام هوش و حواسش به رئیس‌جمهور و مهمان‌های اوست.
باید بازیگر اصلی همکاری‌های اقتصادی ‌با عراق و سوریه باشیم
باید بازیگر اصلی همکاری‌های اقتصادی ‌با عراق و سوریه باشیم
معاون سابق عربی و آفریقای وزیر خارجه و دستیار ویژه بین‌الملل فعلی علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی از مخالفان سر سخت هرگونه مذاکره موشکی با غربی‌هاست