هزینه در فرهنگ سرمایهگذاری است
نگاه
احمد راستینه، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره افزایش اعتبارات تولیدات فاخر تلویزیونی میگوید:«بودجه به مجلس ارائه شده و در حال بررسی است.
تورمی که از بودجه جلوتر است
رسانه ملی برای انجام مسئولیتهای خود در جنگ شناختی و جهاد تبیین باید در حوزه مالی تقویت شود
گزارش
وقتی بودجه 1401صدا و سیما مشخص شد، نسبت به سال گذشتهاش 1399 50درصد رشد داشت، امسال هم بودجه صدا و سیما رشد 40درصدی داشته، رشدی که رسانه ملی میگوید؛ اینگونه نیست و این افزایش بودجه، تنها 15درصد است.