14
دو شنبه 5 اسفند 1398
شماره 7889
بازار
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سهم 30درصدی لبنیات سنتی از بازار

اخبار مربوط به مسموم بودن شیر و لبنیات صنعتی و افزایش قیمت این اقلام موجب شده تا برخی مردم شیر و لبنیات را از سفره‌ خود حذف کرده و برخی دیگر لبنیات سنتی را جایگزین پاکت‌ها و بطری‌های شیر کنند.
ویژه
با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، خرید و مصرف انواع آجیل و خشکبار نیز افزایش می‌یابد، بر این اساس هنگام خرید این اقلام باید علاوه بر قیمت به کیفیت آن نیز توجه کرد تا دچار مسمومیت‌های ناشی از مصرف آجیل و خشکبار فاسد نشوید.
با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، خرید و ذخیره‌سازی‌ سیب و پرتقال شب عید، زمینه کمبود و افزایش قیمت این اقلام در بازار خرده‌فروشی را فراهم کرده است.
رشد نسبی تقاضا زمینه بالاماندن قیمت خرده‌فروشی تخم‌مرغ با وجود رشد تولید در نیمه دوم امسال را فراهم کرده است.
رشد تولید داخل و واردات انواع گوشت گوسفندی و گوساله در حالی است که نرخ خرده‌فروشی این محصول در بازار مصرف در حال افزایش است.

شیر تو شیر قیمت ها در بازار لبنیات

میزان مصرف لبنیات در کشور از استاندارد جهانی پایین‌تر است و عواملی ازجمله افزایش نرخ این محصولات و شایعه آلودگی، مصرف را بیش از گذشته کاهش داده است.
PDF بازار
کوتاه بازار
اگر هنوز هم قدرت مالی لازم برای کادو دادن سکه را دارید، برای مسافرت نیازمند خرید انواع ارز بوده یا قصد فروش آن را دارید و یا اینکه جزو معدود افرادی هستید که به قصد سرمایه‌گذاری خرید سکه و ارز را مدنظر قرار داده‌اید، بهتر است سری به بورس سکه  و ارز میدان فردوسی و میدان ارک تهران بزنید.