2
دو شنبه 5 اسفند 1398
شماره 7889
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کرونا مجلس را غیرعلنی کرد

کافه مجلس
​​​​​​​عضو هیأت رئیسه مجلس از جلسه غیرعلنی مجلس با حضور وزیر بهداشت برای بررسی وضعیت شیوع بیماری کرونا و راهکارهای کنترل این بیماری در کشور خبر داد.
ویژه
​​​​​​​فرمانده هوانیروز ارتش گفت: بالگردهای هوانیروز در روز انتخابات با جابه‌جایی بالغ بر ۲۰۰صندوق رأی در نقاط مختلف کشور، نقش مؤثری در برپایی انتخابات مجلس و خبرگان رهبری داشتند.
دیپلماسی
​​​​​​​وزیر خارجه اتریش در سفر به تهران پیام مقامات اروپایی مبنی بر تعهد برای حفظ برجام را به مقامات ایرانی ابلاغ کرد.
رهبر معظم انقلاب در ابتدای جلسه درس خارج فقه مطرح کردند:

تشکر عمیق از ملت ایران در پی امتحان بزرگ انتخابات

رهبری
​​​​​​​رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز گذشته در ابتدای جلسه درس خارج فقه با تشکر از درخشش مطلوب ملت ایران در امتحان بزرگ انتخابات و ناکام گذاشتن فرصت‌طلبی و تبلیغات همه‌جانبه دشمنان، تأکید کردند: در مقابل توطئه دشمن برای ضربه زدن به ارکان مختلف کشور، همه باید برای دفاع هوشیار، آماده ضربه و حمله متقابل باشیم.
کسانی که به‌دست آمریکا بهانه دادند پاسخگو باشند

کسانی که به‌دست آمریکا بهانه دادند پاسخگو باشند

حسن روحانی، رئیس‌جمهور در جلسه هیأت دولت به موضوع کارگروه اقدام مالی FATF اشاره کرد و اظهارداشت: در مورد FATF  نظر دولت و مجلس مشخص بود و همه اقدامات اجرایی را انجام داد و لوایح چهارگانه ازجمله دو لایحه پالرمو و CFT را نیز به تصویب رساند.
بازگشت آیات مصباح و یزدی به خبرگان
بازگشت آیات مصباح و یزدی به خبرگان
تکلیف 7کرسی خالی خبرگان روشن شد
تکلیف 7کرسی خالی‌شده پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در انتخابات میان‌دوره‌ای جمعه دوم اسفند۱۳۹۸ مشخص شد و محمد یزدی و محمدتقی مصباح‌یزدی دوباره توانستند به این مجلس راه یابند.