در نشستی با حضور حسن خلیلآبادی، عضو شورای اسلامی شهر تهران، مدیران ارشد معاونت فنی و عمرانی و نمایندگان پلیس راهور تهران بزرگ، مشکلات و موانع اجرایی پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح سهراه باقرشهر مورد بررسی قرار گرفت.
علی امام از قطعی شدن خط اعتباری فاینانس ۶۳۰ دستگاه واگن برای متروی پایتخت خبر داد و گفت: این امر پس از پیگیریهای معاون اول رئیسجمهور و نیز جابهجایی منابع محقق شد.
در زمانی که کشور و شهروندانش دوران سخت اقتصادی و تحریمها را پشت میگذارند، استفاده از سیستمهای نوین اقتصادی و مقرون به صرفه میتواند در مدیریت اقتصادی شهرها تأثیر بسزایی داشته باشد.
نوع بافت فرسوده در مناطق شهر تهران با یکدیگر متفاوت است و باید بهسازی آنها با روشهای خاص و منطبق با ویژگی هر منطقه و محله تعریف، برنامهریزی و اجرایی شود.