25
شنبه 26 تیر 1400
شماره 8271
مترو
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

هرچه روشن‌تر خنک‌تر

چی بپوشیم؟
پیشنهاد خرید فریم عینک ما یک پیشنهاد کاملا تیرماهی ا‌ست؛ فریم‌های سبک با رنگ‌های شادی مثل سفید، آبی آسمانی، صورتی کم‌رنگ و رنگ چوب. برای جلوگیری از بخار شیشه‌های عینک هم حتما از عینک‌فروش‌ها محلول ضدبخار تهیه کنید.
ویژه
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به معلولان شده و افتتاح ایستگاه منوط به داشتن آسانسور و پله‌برقی بوده تا افرادی که با ویلچر وارد ایستگاه مترو می‌شوند،
در جلسه مشترک مدیران متروی تهران و مدیران شرکت بهینه‌سازی‌ مصرف سوخت قرار شده کمک‌های شرکت بهینه‌سازی‌ مصرف سوخت به مترو به خاطر کمکی که در ازای صرفه‌جویی مصرف سوخت ناشی از جابه‌جایی شهروندان پایتخت با مترو انجام می‌دهد ادامه داشته باشد.
معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی با عنوان شادستان تهران۱۴۰۰ در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران خبر داد‌.
همیشه مترو که به ایستگاه ویکتور‌هوگو می‌رسد، گوشم تیز می‌شود.
مترو در بسیاری از آثار هنری چه در ادبیات و چه در سینما و تلویزیون، به‌ویژه زمانی که داستان‌ها و افسانه‌های دوران معاصر یا آینده خیالی را مورد اشاره قرار می‌دهند، به‌عنوان یکی از عناصر پربسامد در قصه‌ها مورد اشاره قرار می‌گیرد.
الهام پاوه‌نژاد، بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون و کارگردان تئاتر معتقد است که آرتیست واقعی کسی است که کنار مردم باشد، زیرا برای انجام یک کار اجتماعی تا از دل اجتماع مطلع نباشی، نمی‌توانی کاری درخور انجام دهی که برای فرهنگ و هنر فایده‌ای داشته باشد.

خنک مثل مترو

وضعیت دمای هوا در این روزها که اصلا نیاز به توضیح ندارد.
آندرگراند

آندرگراند

حواشی بازندگان انگلیسی
اینجا درست پشت ایستگاه زیرزمینی چرینگ کراس و روبه‌روی کلیسای سنت مارتین این ده فیلدز، یکی از اصلی‌ترین ایستگاه‌های زیرزمینی راه‌آهن شهری و ملی لندن است که چندین خط اصلی مترو و راه‌آهن را به یکدیگر متصل می‌کند.
صدوهفتادونهمی!
صدوهفتادونهمی!
مقایسه شهر مکه با شهری چون تهران تقریبا غیرممکن است. فارغ از ارزش‌های این شهر به‌عنوان مقدس‌ترین سرزمین مسلمانان، ساختارهای شهری مکه طی چند‌دهه اخیر به‌شدت توسعه یافته و این توسعه‌یافتگی با تخریب میراث فرهنگی و معماری بومی این شهر همراه شده.
PDF مترو
کوتاه مترو
ایستگاه‌های زیارتی متروی تهران یکی دوتا نیستند و اتفاقا جهت مسیر خطوط مترو به‌گونه‌ای طراحی شده که این وسیله ارزان در تمام طول سال، خدمات‌رسانی به زائران مکان‌های زیارتی پایتخت را انجام دهد.
حالا دیگر زندگی آنقدر خطیر شده که برای مراقبت از خود، راه‌های سخت را هموار می‌کنیم تا از این روزگار مرگ‌آلود جان سالم به در ببریم.
واقعا آیا سطح دغدغه‌های ما به جایی رسیده که وسط این همه مشکلی که کشور و مردم با آن درگیر هستند بیفتیم دنبال بستنی؟ اصلا به ما چه که آدم در این گرمایی که آسفالت‌های خیابان بلانسبت شما آسفالت شده‌اند و عین روغن نباتی شل و وارفته‌اند و فقط بستنی است که می‌تواند حال‌مان را خوش و دلمان را از این روزگار نامراد، خنک کند، از بستنی بگوییم؟