• شنبه 26 تیر 1400
  • السَّبْت 7 ذی الحجه 1442
  • 2021 Jul 17

اقتصاد ایران در انتظار جراحی

بررسی آمارها نشان می دهد 89درصد فقرا باوجود اشتغال، نمی‌توانند معیشت خود را تأمین کنند / همشهری در 2گزارش جداگانه به تحلیل آمارهای اشتغال و تورم پرداخته، کارشناسان می‌گویند اگر زمان را برای اصلاحات اقتصادی از دست بدهیم، آینده تاریکی در انتظار خواهد بود
همشهری در 2گزارش جداگانه به تحلیل آمارهای اشتغال و تورم پرداخته، کارشناسان می‌گویند اگر زمان را برای اصلاحات اقتصادی از دست بدهیم، آینده تاریکی در انتظار خواهد بود

خوزستان؛‌داستان تشنگی

بند بند خوزستان انگار گره خورده باشد با تشنگی و چالش‌هایی که همه به سوء‌مدیریت برمی‌گردند؛ یک سال پیش بود که اهالی بخش «غیزانیه» در جنوب غربی اهواز به سال‌ها تنش‌ آبی اعتراض کردند و اعتراض‌شان در نبود مدیریتی واحد و توانمند به بحران بدل شد و حالا در همان ماه‌ها و روزها از سال، اهالی حاشیه رودهای بزرگ خوزستان به‌ویژه کرخه صدای اعتراض خود را بلند کرده‌اند.

2 اشتباه کلیدی در مدیریت آب خوزستان

در 50سال اخیر شاهد تغییرات اقلیمی، بروز سال‌های ترسالی و خشکسالی بوده‌ایم، اما اقدامات بشر موجب تغییرات منفی در این روند شده است.

تو در اینجا نخواهی مرد

حالا خودش تاریخ است. او که همیشه قصد داشت حافظه را و ذهن و تاریخ را از خاطره جدا کند.

طرح محدودیت شبکه‌های اجتماعی این هفته در مجلس

تعطیلات نمایندگان مجلس پس از حدود 2هفته پایان یافته و فردا نخستین جلسه علنی مجلس برگزار می‌شود. گزارش‌ها حاکی از آن است که طی این روزها جلساتی در مورد طرح «حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» برگزار و ماده‌های این طرح به بحث گذاشته شده است.

جزایر ایرانی چرا میزبان واکسیناسیون نشدند؟

چند روز پیش سازمان غذا و دارو از موفق‌نبودن بخش خصوصی در واردات واکسن کرونا با وجود صدور 38مجوز خبر داد و این اولتیماتوم را داد که به‌زودی مجوزها لغو می‌شود. در شرایطی که مردم در تب و تاب سفر به ارمنستان برای واکسیناسیون بودند، فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن از سوی یکی از مجریان تلویزیون، این ادعا مطرح شد که وزارت بهداشت با واردات یک میلیون دوز واکسن آسترازنکا به کیش و تزریق به شهروندان این جزیره و گردشگران مخالفت کرده است.

خداحافظی در پایان یک تورنمنت

نزدیک به 3 سال بعد از مهاجرتش به آمریکا، یکی از دوستانش در اینستاگرام فاش کرد که او گرفتار بیماری شده و حالش رو به وخامت گذاشته است.

دسترسی به موادمخدر به زیر 7دقیقه رسید