17
شنبه 26 تیر 1400
شماره 8271
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فرار از رسوایی صوتی

رئیس باشگاه رئال‌مادرید با انتشار بیلان مالی، تلاش برای خرید امباپه و اتهام باج‌گیری خبرنگار اسپانیایی، می‌خواهد خودش را نجات دهد
جنجال فایل‌های صوتی لو رفته از فلورنتینو پرس در رئال‌مادرید هنوز پایان نیافته.
ویژه
تیم ملی فوتبال زنان ایران در ورزشگاه آزادی بازی می‌کند و تلویزیون این بازی را مستقیم نشان می‌دهد؛ این خبری بود که مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی با خوشحالی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد اما مسئولان فدراسیون یا این خبرها را تأیید نمی‌کنند یا حاضر نیستند درباره آن صحبت کنند.
احسان حدادی باز هم شاکی است؛ این بار او دلش می‌خواهد حسین توکلی، مربی بدنسازش هم در المپیک کنارش باشد.
بازی‌های المپیک توکیو بعد از یک سال تعویق از هفته آینده شروع می‌شود. از آخرین حضور تیم فوتبال مردان ایران در این بازی‌ها 45سال می‌گذرد، زنان هم که هرگز به المپیک نزدیک نشده‌اند.
آیا آنچه پنجشنبه‌شب در بازی حذفی با استقلال دیدیم، بدترین نمایش پرسپولیس بود؟ احتمالا جواب سؤال مثبت است.
عارف غلامی مدافع استقلال در دیدار با پرسپولیس دچار آسیب‌دیدگی شد و جایش را به محمد دانشگر داد.
داور داربی پذیرفت که درباره خطای ارسلان مطهری روی فرشاد فرجی اشتباه کرده اما در عین حال گفت باید به او کارت زرد می‌داده نه قرمز.

به رنگ ترس و احترام

برخلاف استقلال که میل نسبی به پیروزی داشت، تیم یحیی از ترس آنکه بد ببازد خوب حمله نکرد. او بازی را به شکلی پیش برد که فقط 2 احتمال برای تیمش باقی بماند؛ برد خفیف یا باخت ‌کم‌دردسر
داربی‌96 تهران بازی خوبی از آب در‌نیامد. خیلی‌ها از شکل و شمایل این بازی جا‌خوردند و ورد زبان گزارشگر بازی هم کیفیت پایین مسابقه و نمایش بدون ریسک و محتاطانه 2تیم بود. اما از منظر دیگری، شاید این اتفاق کاملا قابل پیش‌بینی می‌نمود.
پیروزی چندجانبه فرهاد

پیروزی چندجانبه فرهاد

تیم مجیدی خوب نبود، اما برد مهمی کسب کرد
استقلال با پیروزی در برابر پرسپولیس راهی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی شد.
مسی می‌ماند، گریزمن در لیست فروش
مسی می‌ماند، گریزمن در لیست فروش
سیاست ریاضت اقتصادی در باشگاه بارسلونا آغاز شده است
بارسلونا برای فرار از شر دستمزدهای نجومی بازیکنانش چاره‌هایی اندیشیده است. حتی لیونل مسی هم مشمول سیاست ریاضت اقتصادی خواهد شد تا بدهی‌های نزدیک به یک میلیارد یورویی باشگاه رو به کاهش بگذارد.
نزدیک به 3 سال بعد از مهاجرتش به آمریکا، یکی از دوستانش در اینستاگرام فاش کرد که او گرفتار بیماری شده و حالش رو به وخامت گذاشته است.

رضاوند: دوست ندارم بدون جام از استقلال بروم

استقلال در یک بازی نفسگیر و سخت در نهایت پرسپولیس را شکست داد تا به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جام‌حذفی صعود کند.

جوکوویچ، المپیک و فرصت رسیدن به اسلم طلایی

نواک جوکوویچ، مرد شماره یک تنیس جهان در پیامی توییتری با اشاره به هوادار ژاپنی خود که وعده دیدار در توکیو را به او داده بود، نوشت: «نمی‌توانم دوست کوچکم کوجیرو را ناامید کنم.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8271